Mate Rimac dao je intervju za njemački list Automobilwoche u kojemu se raspričao o ambicijama u budućem poslovanju, prenosi portal AutoMotorSport.
Supersportski automobil C-Two trebao je prvotno biti predstavljen kupcima 2020. godine, a sada se Rimac nada da će prva vozila moći isporučiti 2021. godine, piše Automobilwoche, a prenosi index.hr. Osnivač tvrtke ne želi samo kriviti pandemiju korone, kasni se i zbog složenosti modela.
'Sve smo radili sami, od pogona preko baterije do infotainmenta. To je vrlo rijetko u automobilskoj industriji', kaže Rimac i dodaje da su mnoge komponente auta razvijene u firmi. Samo gume i kočnice su kupljene.
Mate Rimac je za Automobilwoche otkrio da je izradio bateriju i infotainment za Aston Martin Valkyrie, bateriju za Königsegg i da isporučuju cijeli pogonski sklop za Pininfarina Battista. Ugovor o razvoju i proizvodnji komponenata primljen je za Porsche. 'I za Hyundai i Kiu radimo pogon za električni sportski automobil i hibrid gorivih ćelija.'
S jedne strane Rimac izrađuje supersportske automobile, a s druge strane tvrtka je aktivna kao dobavljač. U budućnosti Rimac razmišlja o 'formalnoj podjeli' tvrtke.
'Zbog toga planiramo proširiti svoju tvrtku', kaže Mate Rimac za Automobilwoche. Izgradit će se kampus s područjima za istraživanje i razvoj, poligonima, administracijom i proizvodnjom.
'Trebao bi biti vrlo otvoren, s menzom, vrtićem, veterinarom i vrtom za uzgoj organskog povrća. Useljenje je planirano za 2023. godinu, kada će se i broj zaposlenih povećati s 1000 na 2500', najavio je Rimac za Automobilwoche.
'Mate Rimac nema samo viziju već i plan. U intervjuu za Automobilwoche to objašnjava i pokazuje kako postati velik, ali i okretan igrač u automobilskoj industriji. Poput Elona Muska i Tesle, ali i potpuno drugačiji', zaključuje njemački list.
Izvor: index.hr