"Ovakvi događaji imaju značajnu ulogu u povezivanju poslovne zajednice i obrazovnih institucija te potpomažu boljem „fitu“ između potencijalnih/budućih zaposlenika i tvrtke."
Nešto kratko o Student Future Dayu
Student Future Day je prilika za tvrtke da upoznaju bolje studente Zagrebačke škole ekonomije i managementa, naročito one koji će uskoro diplomirati, te isto tako prilika da se tvrtke na jedan drukčiji, neposredniji način predstave tim studentima. Pripremamo i radionice te želimo da i studenti i tvrtke zauzmu aktivnu ulogu u ovom događaju. Kao škola smatramo da ovakvi događaji imaju značajnu ulogu u povezivanju poslovne zajednice i obrazovnih institucija te potpomažu boljem „fitu“ između potencijalnih/budućih zaposlenika i tvrtke. Zato je posebno važna ova aktivna uloga svih sudionika. Osim toga, mislim da i naš nastavni proces postaje bogatiji i kvalitetniji kao rezultat ovog i sličnih iskustava.
Okrugli stol na temu Mladi na tržištu rada
Ja sam uključena u organiziranje okruglog stola na temu Mladi na tržištu rada. Pronalazak prvog posla nakon diplome je izrazito važan korak za mladog čovjeka. Osim što je to velika promjena, u današnje vrijeme kada postoji velika nezaposlenost, i to naročito mladih, još je važnije pomoći im u toj tranziciji. Oni po definiciji imaju ograničeno radno iskustvo i važno je da znaju koje se vještine i znanja u svijetu rada traže, koja iskustva će ih istaknuti u odnosu na druge kandidate i slično. Tada mogu biti aktivni kreatori svoje budućnosti. Na primjer ako znaju da je prilikom selekcije tvrtkama važno koliko su vremena studirali, tada se mogu požuriti diplomirati u što kraćem roku. Ili, ako znaju da je tvrtkama važno iskustvo studiranja u inozemstvu, mogu se odlučiti na semestar studentske razmjene koju Zagrebačka škola ekonomije i managementa podupire kroz naš International office. Ako znaju da tvrtke stavljaju naglasak na kvalitetno odrađenu praksu, mogu se angažirati u potrazi za dobrom praksom u čemu im pomaže naš Career centar.
S druge strane, mislim da je i tvrtkama u interesu otvoreno govoriti o tome kakve kandidate žele, s kojim vještinama, znanjima i iskustvima, jer tako osiguravaju da se upravo kandidati kakve žele u većoj mjeri interesiraju za njihovu tvrtku. Na taj način tvrtke vrše dobro pridobivanje koje je itekako važno, čak i kada je na tržištu velik broj nezaposlenih, jer nije nimalo lak posao pronaći kvalitetnog kandidata.
Dr. sc. Ivona Škreblon Kirbiš, profesorica Zagrebačke škole ekonomije i managementa