Kao jedan od predvodnika kvalitete i inovacija u hotelskoj industriji u Hrvatskoj, Sunčani Hvar svoje uspjehe temelji na visoko motiviranim i produktivnim ljudskim potencijalima. Kampanja „ Tražiš posao- pronađi karijeru!“ pokrenuta je početkom prošle godine, te predstavlja cjelogodišnji program i inicijativu odjela ljudskih resursa Sunčanog Hvara, koja se zasniva na filozofiji kontinuiranog ulaganja u edukacije i osposobljavanja zaposlenika.
Kroz kampanju su do sada razvijeni novi programi treninga zaposlenika, kao i plan edukacija, kako bi se utvrdila i proširila mreža znanja i vještina u skladu sa vodećim svjetskim trendovima na području hotelskih operacija, Internet marketinga i novih tehnologija u hotelijerstvu.
Takva strategija razvoja ljudskih potencijala proizlazi iz fokusa kompanije na održivi razvoj, te se značajno ulaže u razvoj i osposobljavanje ne samo stalnih, već i mladih sezonskih radnika s otvorenim mogućnostima stalnog zaposlenja. Tako će u sklopu kampanje krajem studenog gotovo tridesetak stalnih ali i sezonskih zaposlenika Sunčanog Hvara otputovati na stručno osposobljavanje u europske gradove Prag, Varšavu i Milano, dok će istovremeno započeti i prvi krug regrutacije novih sezonskih zaposlenika.
Budući da se za iduću sezonu traži više od 600 sezonskih djelatnika, odnosno gotovo stotinu sezonaca više nego ove godine, prve ponude za posao počet će pristizati već u prosincu ove godine.
Svaka ponuda uz kompenzacijski dio uključuje intenzivnu obuku, smještaj i prehranu u hotelu koji je namijenjen isključivo za smještaj sezonaca, ali i dodatne pogodnosti kroz razvijenu transparentnu politiku priznanja i incentiva.
Najveći broj sezonskih zaposlenika sukladno obujmu posla očekuje se krajem travnja, a dužina trajanja radnog odnosa predviđa se do kraja listopada. S obzirom na značajan rast prihoda odjela hrane i pića i u a la carte i u banketnom poslovanju, poseban je naglasak na regrutaciji zaposlenika sa ekstenzivnim iskustvom u vodećim restoranima i barovima, ali i hotelskim kompanijama u srodnim ekskluzivnim turističkim destinacijama.
Iako se ova kampanja intenzivno zasniva na upotrebi online platforma kao što su LinkedIn, Facebook, Skype te službene stranice kompanije, Dani otvorenih vrata u većim hrvatskim gradovima i riječi preporuke i dalje su najznačajnije sredstvo selekcije i regrutacije motiviranih, poduzetnih i iskusnih pojedinaca, koje nadalje kompanija nastoji zadržati i narednih godina.
„Krajnji je cilj i misao vodilja ove kampanje pružiti svim zaposlenicima mogućnost usavršavanja, učenja i razvoja, kako bi kasnije oni sukladno svojim interesima, znanjima i vještinama, poslovno iskustvo u Sunčanom Hvaru pretvorili u uspješnu dugogodišnju karijeru.“- istakla je Blaženka Tomičić, direktorica ljudskih resursa Sunčanog Hvara.