Tehnika rebrandingom želi privući mlade u građevinu

Tehnika rebrandingom želi privući mlade u građevinu

Kompanija je osvježila svoj brend nakon dobre poslovne godine.

Najdugovječnija hrvatska građevinska kompanija Tehnika predstavila je svoj novi vizualni identitet, te je u zagrebačkom Meštrovićevom paviljonu sinoć održana prigodna izložba njihovih poznatih radova. Neke od najprepoznatljivijih Tehnikinih građevina su: Muzej suvremene umjetnosti, KD Vatroslav Lisinski i “Kockica”.

Nakon više od 77 godina odlučili su se za novu fazu, a Bojan Horvačić, predsjednik Uprave Tehnika kazao nam je kako rebranding neće biti samo vizualni, već se uvelike radi na tome da u trenutku kad se građevinski sektor bori s nedostatkom radnika budu radnicima privlačna kompanija.

“Krenuli smo prvo s rebrandingom zapošljavanja kako bi privukli što više mladih ljudi i pokazali se kao poželjni poslodavac. Nakon što smo krenuli s tim programom privlačenja zaposlenika, samo smo nekako prirodno nastavili dalje i to je dovelo do ovog predstavljanja’’, kazao je Horvačić.

98-postotni rast
Naglasio je kako je nakon niza kriznih godina 2023. bila izuzetno dobra i zabilježen je rast poslovnih prihoda od 98,7 posto. Tehnika trenutno ima 14 otvorenih gradilišta diljem Hrvatske, a kompanija planira širenje i na druga europska tržišta. Za Tehniku veliki cilj je privući mlade fakultetski obrazovne ljude da ne odlaze izvan zemlje već ostanu u Hrvatskoj.

“Mi smo jedno tridesetak mladih inženjera privukli u jedan program koji je pokrenut prije dvije i pol godine od kojih je većina ostala raditi s nama. Vrlo smo zadovoljni s njima, tako da vjerujem da je sustavni rad i mimo ovog rebrandinga donio do tih rezultata’’, izjavio je Horvačić.

Po pitanju stranih radnika, kojih je u Hrvatskoj sve više, predsjednik Uprave Tehnike naglasio je kako im je cilj privući one kvalitetne. Tehnika je bila među prvim kompanijama koje su nakon zagrebačkog i petrinjskog potresa izašle na teren.

Za novi vizualni izgled bio je zadužen tim iz agencije za odnose s javnošću 404 i njihov glavni dizajner Dario Dević koji je naglasio kako je novim logom pokušao što bolje prikazati humanističku notu ove građevinske firme.

Naslijeđe koje živi
“Prije skoro godinu dana mi je na stol došao zadatak dizajniranja novog vizualnog identiteta Tehnike. Isprva sam se malo uplašio jer ne znam ništa o građevini, a riječ je o firmi koja postoji više od 70 godina. No onda sam kroz istraživanje otkrio da je Tehnika izgradila zgradu u kojoj sam odrastao i osnovnu školu u koju sam išao.

Puno građevina s kojima sam u životu imao doticaj i koje me okružuju napravila je Tehnika, zato ovim rebrandingom osim što komuniciramo stručnost i ozbiljnost koju Tehnika prirodno nosi sa sobom komuniciramo i tu humanističku notu. Povijest Tehnike je naslijeđe koje i danas živi u gradu’’, rekao je Dević...

Ostatak vijesti pronađite na linku.

Četvrtak, 20.06.2024. / poslovni.hr