Početkom ožujka počinje izgradnja drugoga kolosijeka dionice pruge između Drnja i Botova u Podravini, otkrivaju u HŽ infrastrukturi.
Dio je to megoprojekta gradnje i obnove željezničkog pravca Botovo – Koprivnica- Križevci koji je vrijedan više od 3 milijarde kuna. Ovog časa traju pripremni radovi na izmještanju instalacija i sječi šume na prvoj dionici koja će se graditi.
Gradit će se i potpuno novi kolodvor nazvan Novo Drnje, i to prvi od planiranih na trasi. Obnovit će se ili izgraditi kolodvori Lepavina, Koprivnica i Novo Drnje te stajališta Majurec, Vojakovački Kloštar, Carevdar, Sokolovac, Mučna Reka i Peteranec.
Radove izvodi poznata turska kompanija Cengiz Insaat koja je izabrana na nadmetanju kao najpovoljniji ponuditelj. Oni su u križevačkoj poslovnoj zoni Gornji Čret već podigli cijelo naselje za smještaj svojih 400 radnika i 50-tinjak strojeva i vozila.
U naselju je oko stotinu montažnih kućica za spavanje i stanovanje, kuhinja za pripremu hrane s restoranom, prostorije za razonodu i vjerske obrede. Prvi sastanak Cengizovih inženjera s čelnicima HŽ infrastrukture u kampu u Čretu bit će održan idući tjedan.
Projekt bi trebao biti dovršen do kraja 2023. godine, nakon čega će vlakovi modernom željeznicom juriti i 160 kilometara na sat. Danas je na pojedinim dionicama zbog dotrajalosti dopušteno tek 60 kilometara na sat.
Preuzeto sa danica.hr