Donosimo vam zanimljiv i kratak sažetak istraživanja provedenog na našem portalu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razmišljanja, iskustva i očekivanja zasposlenih kada je riječ o motivaciji i lojalnosti na radnom mjestu. Otkrili smo i što zaposlenike najviše demotivira te koliko njih se susrelo s prijetnjom otkaza.
Gotovo 50 posto ispitanika redovito pretražuje oglase za posao iako su u radnom odnosu. Čak 36 posto će ih zbog profesionalnog razvoja uložiti dodatni naporna poslu (a ne zbog plaće ili neke druge nagrade). Pohvala nadređenog u ovoj kategoriji nalazi se na posljednjem mjestu - samo 8 posto ispitanika više će se potruditi zbog pohvale nadređenih.
Među onim sudionicima istraživanja koji su trenutno u radnom odnosu, 32 posto bi napustilo trenutno zaposlenje ako bi im se pružila bolja financijska prilika. Zbog mobinga to bi učinilo 19 posto ispitanika.
Nejasni ciljevi i odgovornosti zauzimanju više od 40 posto odgovora kada je riječ o tome što vas može demotivirati na poslu. Zanimljivo je da svađe s kolegama ne utječu previše na motivaciju te je samo 10 posto ispitanika reklo kako ih loši odnosi demotiviraju.
Spomenimo i podatak da je čak 35 posto ispitanika bilo suočeno s prijetnjom otkaza.
Poslodavce pak može ohrabriti podatak kako je skoro 70 posto ispitanika izrazito lojalno u jednoj osjetljivoj situaciji. Naime, ukoliko se tvrtka nađe u krizi čak 68 posto ispitanih ostalo bi raditi prekovremeno i to neovisno o novčanoj naknadi.
Spomenimo i činjenicu da 19 posto sudionika koji su sudjelovali u istraživanju a u radnom su odnosu, nema izbor već mora raditi prekovremeno neovisno o razlozima i uvjetima.
Zaključak provedenog istraživanja:
Iako je novac većini od nas glavni razlog za traženje novog i napuštanje trenutnog zaposlenja, kada je u pitanju lojalnost u teškim vremenima on nema gotovo nikakav utjecaj na odluku - zbog dobrih međuljudskih odnosa i humanosti prema radu većina ispitanika svojevoljno će raditi prekovremeno u trenucima kada je to zaista potrebno.
* U istraživanju je sudjelovalo najviše sudionika dobne skupine od 25 do 34 godine (40 posto). Većina ispitanika su žene (70 posto).