Startup za hibridne oblike smještaja već ima 250 jedinica u pet zemalja.
Već na praksi u svjetski poznatim luksuznim hotelima, za vrijeme studija ekonomije, menadžmenta i hotelijerstva u Švicarskoj, te kroz vlastite potrebe kao gosta, mladi poduzetnik Dino Karić pohvatao je smisao aktualne transformacije hotelskog i smještajnog biznisa koja je postala još više neizbježna tijekom Covid pandemije.
Tržište ne može pokriti potrebe velikog dijela današnjih modernih putnika, kojima kronično nedostaje fleksibilna ponuda kratkoročnog i srednjoročnog smještaja, a hotelska ponuda više ne odgovara njihovom načinu života i putovanja.
Investitorima u nekretnine s druge strane i hotelski i rentijerski biznis postaje sve manje profitabilan, uz jako visoke troškove poslovanja i sve težu borbu za osoblje.
Hibridni oblici smještaja koje je omogućio razvoj tehnologija stoga su u cijelom svijetu sada najbrže rastući segment turizma i upravljanja stambenim nekretninama. U ovom dijelu Europe tako strelovito raste startup projekt WalQinn, koji je prije samo šest godina Karić s nekolicinom prijatelja i kolega pokrenuo kao studentski eksperiment s nekoliko stanova u Sarajevu, a danas broji 250 jedinica u pet zemalja, i zasad još bar toliko tržišta u fazi razvoja.
Do kraja godine u Zagrebu će WalQinn imati stotinjak objekata različite namjene, otkriva za Poslovni dnevnik Dino Karić. WalQinn je, uz Karića, osnovao suradnik iz Francuske Ethan Benillouche, koji je ravnopravni partner u tvrtki, a vodi razvoj i opremanje novih nekretnina, dok Karić obnaša funkciju predsjednika Uprave WalQinna.
Cijeli članak pročitajte na poslovni.hr