U prva tri mjeseca Hrvatsku posjetilo čak 5% više turista nego lani u isto vrijeme

U prva tri mjeseca Hrvatsku posjetilo čak 5% više turista nego lani u isto vrijeme

Čini se da je Zagreb 'pobjednik' prva tri mjeseca s najviše noćenja, a iza njega slijede Dubrovnik, Rovinj, Opatija i Split.

Hrvatsku je u prva tri mjeseca posjetilo pet posto više turista nego u isto vrijeme lani, noćenja su na otprilike istoj razini, što je za prvi kvartal dobar rezultat i sigurno će ga popraviti uskrsni blagdani krajem travnja, a glavna ljetna sezona mogla biti kao lanjska, istaknuo je u srijedu direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

"S obzirom da je prošle godine Uskrs bio ranije nego ove, već u prvom kvartalu, poraste dolazaka i sličan broj noćenja u prva tri mjeseca ove godine smatramo dobrim pa i pozitivnim trendom, koji će se, temeljem informacija od domaćih i stranih partnera te sa stranih tržišta, nastaviti i u lipnju, dok bi svibanj mogao biti nešto slabiji nego lani. Bit će zanimljivo vidjeti kakvi će rezultati biti na kraju prve polovice ove godine i s čime će hrvatski turizam ući u ljetnu špicu, ali generalno na kraju ove godine očekujemo sličan ukupni rezultat kao u 2018. godini", rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Iznio je pritom i najnovije podatke eVisitora po kojima 5-postotni porast dolazaka turista u prva tri mjeseca znači da ih je došlo oko 945 tisuća, dok je noćenja bilo kao lani ili 2,3 milijuna. Dvije trećine tog prometa ostvaren je u hotelima, a većina turista dolazila je organizirano, i to najviše u Istru, Zagreb i Kvarner.

Zagreb je po svemu 'pobjednik' prva tri mjeseca s najviše noćenja, slijedi ga Dubrovnik, Rovinj, Opatija i Split. To, po Staničiću, pokazuje da je najviše turista i prometa tamo gdje su 'jaki' hoteli koji stalno rade.

"Slijedi nam najvažniji dio turističke godine u kojem će HTZ poduzeti i dodatne kampanje te održati brojne radionice i prezentacije na europskim i dalekim tržištima. Aktivno pratimo i konkurenciju, pogotovo Španjolsku i Italiju, koje bi zbog pada bukinga mogle poduzeti neke veće akcije. Unatoč usporenom bukingu, koji smo očekivali i predviđali, kao što će vjerojatno biti jak 'last minute', vjerujemo da će hrvatski turizam imati dobri godinu", rekao je Staničić.


Ostatak članka pročitajte na: poslovni.hr

Četvrtak, 04.04.2019.