Poduzeća nerado pristaju na svaki novi izdatak, osobito ako on izlazi van okvira izdataka nužnih za svakodnevno poslovanje. U toj kategoriji se vrlo često nađu i sredstva koja bi poslužila za pokrivanje dodatnog obrazovanja zaposlenika ili istraživanja tržišta. Takav pristup vrlo često nije opravdan, prvenstveno iz razloga što se ulaganja u ranije navedena područja mogu promatrati iz perspektive investicije u kvalitetniju i sigurniju budućnost samog poduzeća.
Ulaganjem u obrazovanje svojih zaposlenika zapravo se ulaže u znanja poduzeća koja dugoročno donose potencijal za ostvarenje konkurentske prednosti, a izdvajanjem sredstava za istraživanje tržišta obično se racionaliziraju budući troškovi te izbjegava buduće investiranje 'na slijepo'. Drugim riječima, može se reći da se kroz te aktivnosti ozbiljno smanjuju rizici u poduzeću. Istraživanje tržišta poduzeću omogućuje da ocijeni aktivnosti iz prošlosti, da izmjeri uspješnost sadašnjih, ali i da isplanira ključne odluke koje će ga održati kompetentnim i kompetitivnim u budućnosti. Kada se sve zbroji, treba promijeniti percepciju te proces istraživanja tržišta gledati ne kao trošak za poduzeće, već se potrebno fokusirati i na onaj drugi aspekt: trošak posljedica neprovođenja istraživanja tržišta koji može biti puno veći od samog ulaganja.
Kako bi pružio znanja iz analize podataka i upravljanja njima, Institut za inovacije organizira još jedno izdanje Market Research Colloquiuma, edukacijskog programa osmišljenog da polaznike uvede u bolje razumijevanje kvalitetnog istraživanja tržišta. Uz najbolje regionalne stručnjake, predavač na programu jest profesor Joe F. Hair, autor Multivariate Data Analysis, bestsellera citiranog preko 25.000 koji predstavlja osnovnu referencu u istraživanjima. Program se održava između 24. i 27. rujna 2014., a sve dodatne informacije o programu, stipendijama i prijavama mogu se pronaći na www.marketresearchcolloquium.com