Krajem ove, odnosno početkom iduće godine 11 sretnika/ica dobit će priliku zaposliti se u državnoj službi, konkretno Uredu za opće poslove Hrvatskog sabora i Vlade, no broj djelatnika u konačnici se neće povećati, nego će, primjenom klauzule '2 za 1' biti manji, a ne krši se ni zabrana zapošljavnja u državnoj i javnim službama.
Sukus je to odgovora nadležnih na Hinin upit o nakani zapošljavanja 11 novih 'izvršitelja', potrebi tog zapošljavanja, odnosno je li raspisani natječaj sukladan Vladinoj zabrani novog zapošljavanja u tijelima državne uprave i javnim službama.
Ured za opće poslove javnim je natječajem zatražio 11 djelatnika, troje sa završenim sveučilišnim studijem i osam sa srednjom stručnom spremom i, u pravilu, s najmanje godinom iskustva, državnim ispitom i znanjem rada na računalu.
Kandidati koji zadovolje formalne uvjete proći će pisano testiranje te intervju, odnosno razgovor s komisijom za provedbu natječaja koju će imenovati ravnatelj Ureda za opće poslove Zvonko Matišić.
Plan je da se nakon provedenog postupka natječaj zaključi krajem godine, odnosno da se rješenja izdaju početkom 2015., ovisno o završetku sigurnosne provjere kandidata, rečeno je Hini.
Referenti za pismohranu, umjetnine, spiker
Putem javnog natječaja Ured traži zaposlenike za različite službe i odjele poput Odjela za vođenje očevidnika, rukovanje imovinom, inventarom i umjetninama.
Stručni referent u tom Odjelu, protumačeno je Hini, "preuzima i potpisuje otpremnice kod preuzimanja namještaja i opreme, evidentira i obilježava imovinu inventurnim brojem, obavlja poslove premještanja, sređivanja i evidentiranja imovine, organizira odvoz rashodovanih osnovnih sredstava" itd.
Sistematizacija na tom radnom mjestu predviđa troje zaposlenih, no sada ih je samo dvoje, s tim da će jedna službenica uskoro imati uvjete za mirovinu, pa je nužno pravovremeno popuniti radno mjesto kako bi se napravila primopredaja poslova te novi zaposlenik uveo i osposobio za posao.
Slična je situacija i u Pododsjeku praćenja rada sjednica Hrvatskog sabora za koji se traži stručni referent/ica spiker/ica. Od troje sistematiziranih, jedna je službenica krajem rujna otišla u mirovinu, pa je popunjavanje neophodno, kažu iz Sabora.
Spiker, tumače iz Sabora, "obavlja poslove spikiranja na sjednicama te vrši sravnavanje prepisanog teksta s konceptom". "Uz to spikerice prate i rad pojedinih odbora, a često se desi da u danu ima po nekoliko sjednica odbora, te je istovremeno praćenje bilo komplicirano i za dosad zaposlena tri djelatnika".
Šira javnost spikerice prepoznaje kao osobe koje u sabornici sjede u blizini predsjedničkog stola i govornice i u mikrofon izgovaraju imena govornika.
Cijelu vijest pročitajte na poslovni.hr