Važna šansa za Hrvatsku: Roglić Vladi dao vrlo jasne upute kako dobiti Volkswagen

Važna šansa za Hrvatsku: Roglić Vladi dao vrlo jasne upute kako dobiti Volkswagen

Upitan kako procjenjuje naše izglede u privlačenju velike investicije, posebice važne jer je riječ o propulzivnoj industriji, Roglić ističe kako to ovisi isključivo o tome hoćemo li učiniti sve da budemo izabrani za ovaj projekt.

Mate Rimac je veliki hrvatski inovator za kojeg sam sto posto siguran da je zahvaljujući njegovom  angažmanu i poslovnim aktivnostima na planu električnih automobila koji rastu 10 posto godišnje, skrenuta pozornost globalnim igračima iz automobilske industrije na mogućnost ulaganja i pokretanja novih projekata upravo u Hrvatskoj.

To je izjavio veliki hrvatski poduzetnik Branko Roglić, vlasnik Orbica koji posluje u 20 zemalja te zapošljava više od 8000 radnika, pritom ostvarujući ukupno više od 2 milijarde eura prihoda. A kao jedan od osnivača Hrvatske udruge poslodavaca, njezin aktivni član i predsjednik Nadzornog odbora, Roglić pozdravlja članstvo Rimca u HUP-u.

"Smatram da Rimac svojim rezultatima u proizvodnji električnih automobila doprinosi mogućnostima da i Hrvatska postane mjesto gdje velike automobilske industrije mogu ostvariti svoje poslovne planove", kaže Roglić.

Posve razumljiva reakcija, praktički HUP-ova čestitka Rimcu na dosadašnjim zaslugama, dolazi nakon što je on upravo potvrdio da je nedavnim sastankom kojem su nazočili vodeći ljudi Porschea (članica VW Grupe) i Hyundaija u Zagrebu, zahvaljujući njegovom angažmanu polučeno otvaranje komunikacijskog kanala između Vlade i velikih igrača automobilske industrije. To je važna nadopuna zadnjim informacijama iz Ministarstva gospodarstva, vezanim uz potvrdu uključivanja Hrvatske u veliko nadmetanje za Volkswagenovu novu tvornicu.

Njemački automobilski div, kako je prvi izvijestio Večernji list, razmatra Hrvatsku kao svoju potencijalnu lokaciju za planirano preseljenje proizvodnje Passata i Škode Superb 2022. u novu  tvornicu u kojoj bi se proizvodilo 300.000 vozila godišnje te bi zapošljavala 4000 ljudi, dok bi u postojećim pogonima u Njemačkoj i Češkoj organizirali proizvodnju automobila na električni pogon. Uključivanje Hrvatske ne predstavlja iznenađenje za Roglića, štoviše upitan kako procjenjuje naše izglede u privlačenju velike investicije, posebice važne jer je riječ o propulzivnoj industriji, ističe kako to ovisi isključivo o tome hoćemo li učiniti sve da budemo izabrani za ovaj projekt.

Članak je u skraćenom izdanju prenesen s poslovni.hr

Utorak, 22.10.2019. / www.poslovni.hr