To je osma trgovina ovog lanca i prva veća investicija nakon tri godine.
U centru u Puli koji se uskoro otvara zaposleno je 140 novih radnika.Najavljujući otvorenje nove trgovine, Marc Carena, predsjednik Uprave Metro CC Hrvatska predstavio je zaokret u poslovanju Metroa u Hrvatskoj koji će se približiti kupcima te širenju logističke mreže. "Pula je naš logičan odabir jer u Istri leži trećina turističkog potencijala. Osim toga, gotovo 20 posto turističkih objekata smješteno je u Istri", kaže Carena dodajući da će asortiman veletrgovine biti usmjeren Horeca kanalu, odnosno hotelima, restoranima i kafićima. Kako nova strategija Metroa predviđa približavanje kupcima, povećan je broj prodavnih predstavnika te je veći fokus usmjeren na Istru, dalmatinske otoke i Dubrovnik. U tu svrhu, Metro će proširiti i logističku mrežu u tri sjedišta - Sesvetama, Rijeci i Spitu i to ovih dana.
Privlačenju Horeca segmenta i povećanje udjela na tržištu pomoći će i nova trgovina u Puli koja se otvara 15. travnja. No vrijednost te investicije te uloga u logističke centre Carena nije otkrio. Kazao je tak kako je u tu svrhu zaposleno 140 novih radnika. Osim razvoja poslovanja, Carena je poručio kako i dalje žele razvijati uspješnu suradnju s hrvatskom dobavljačima te plasirati njihove proizvode kroz distributivnu mrežu koju imaju u cijelom svijetu. "Kroz naše robne marke na strana tržišta plasiramo proizvode 15 hrvatskih proizvođača. Primjerice, Cromarisove proizvode plasiramo u Austriju, Italiju, Slovačku, Češku, a od danas i u Francusku i Njemačku", poručio je Carena.
Metro širi logističku mrežu i želi se približiti kupcima