Agencija Q, jedna od najvećih domaćih digitalnih agencija, prošle je godine ostvarila impresivne poslovne rezultate.
Prihodi su im rasli 44 posto na oko 19 milijuna eura (144 milijuna kuna). Takav prosječan rast zagrebačka agencija ostvaruje posljednjih pet godina, od 2017. kada su osnovani, a kada su iznosili tek 15 milijuna kuna. Q je tako u pet godina narastao 840 posto.
Pfizer, BBC, Nestle…
Iduće godine, otkrio je Filip Ljubić, suosnivač i izvršni direktor Q-a na prvom kompanijinom druženju s novinarima, očekuju rast prihoda od 40 posto. No on će ovisiti o stanju na tržištu, a koje je trenutačno vrlo turbulentno i čije potrese kompanija već osjeća.
“Osjećamo da je puno teže. Upravo nam je prije neki dan potpuno neočekivano jedan klijent iz Londona otkazao suradnju. Imamo istu situaciju koju smo imali u vrijeme izbijanja pandemije kada smo morali puno više raditi, obavljati puno više sastanaka i putovanja da bi uspjeli dogovoriti posao. Sada smo ponovno u takvoj situaciji te smo morali zaposliti troje novih ljudi u prodaji”, objašnjava Ljubić.
A zasukati rukave Q-u sigurno nije teško, jer da im je bilo teško zar bi u pet godina poslovanja uspjeli stvoriti takvu listu klijenata? The Times, Coca Cola, BBC, Manpower, Vodafone, Novartis, Nestle, Pfizer, Medi… samo su neki od oko 40 klijenata koji koriste usluge zagrebačke agencije za razvoj i dizajn mobilnih i web aplikacija.
U prošloj su se godini pridružila još neka zanimljiva imena. Q je iskoračio i na tržište Bliskog istoka. “Kada je počeo rat u Ukrajini i krenula energetska kriza, razmišljali smo na kojim ćemo tržištima biti najsigurniji.
Odluka je pala na Bliski istok jer tamo sigurno neće biti energetske krize. Drugo, posluju s dolarom koji je jak te se radi o potentnim tržištima koja jako rastu”, otkrio je izvršni direktor kompanije koja tamo ima dva klijenta – Takamol i Al Salam.
Na tom tržištu, rekao je Goran Kovačević, direktor financija Q-a, mjesečno uprihode 300 tisuća eura. Osim osvajanja novih tržišta prošle je godina Q akvizirao agenciju Flipkod ta tako broj zaposlenih povećala na više do 350.
A uz zadovoljstvo klijenata upravo je zadovoljstvo zaposlenih najvažnije agenciji koja osim u Zagrebu, ima još četiri ureda – Beogradu, Londonu, Zürichu te na Filipinama. “Naša je filozofija da kada su zaposlenici i klijenti zadovoljni, kakva god kriza dođe, sve nekako funkcionira”, kaže suosnivač Q-a, agencije koja je već tri godine zaredom nagrađena za najboljeg poslodavca.
Kako i ne bi bila kada osigurava niz povlastica. Osim regresa i božićnice, dobivaju Multisport karticu, uplatu u treći mirovinski stup, dopunsko zdravstveno osiguranje, pravo na razne edukacijske programe, 100 posto plaćeno bolovanje.
Ostatak članka pročitajte na Poslovni.hr