Više od 8 milijuna impresija na HTZ-ovu kampanju za digitalne nomade

Više od 8 milijuna impresija na HTZ-ovu kampanju za digitalne nomade

Na stranici kampanje se najviše pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za digitalne nomade

Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za digitalne nomade "Croatia, your new office!" ostvarila je u prvih mjesec dana provođenja, od sredine ožujka do sredine travnja, na tržištima SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva (UK) više od 8 milijuna impresija, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

HTZ aktivnosti u sklopu te promotivne kampanje provodi na društvenim mrežama Facebook i Twitter i usmjerene su isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada.

Sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći i na web stranicama HTZ-a (croatia.hr), a komentirajući rezultate impresija u prvom valu te kampanje, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine.

Među destinacijama najviše je zanimanja za srednju Dalmaciju, Istru, Dubrovnik i Zagreb.

Članak je u skraćenom izdanju prenesen s N1 portala.

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Utorak, 27.04.2021. / hr.n1info.com