Kada su vlasnici jedne zadarske agencije uspostavili poslovnu suradnju s njemačkim partnerima, te pokrenuli natječaj za popunjavanje 16 radnih mjesta u autoindustriji, nisu ni slutili na kakav će odaziv naići. Prijavilo im se čak 800 kandidata, a posao im od tada jednostavno cvjeta.
Mladi Riječanin Damir Ban završio je školovanje i postao dio kolone nezaposlenih. Nakon niza neuspjelih pokušaja pojavila se šansa koja je isprva izgledala kao namještaljka iz ''skrivene kamere'': traže se mladi ljudi za atraktivan posao u Hrvatskoj i inozemstvu.
Naime, zadarska agencija SuperM je uspjela uspostaviti poslovnu suradnju s njemačkim partnerima koji su tražili ekipu od dvadesetak mladih ljudi za logističke poslove prigodom prezentacija novih modela automobila. Istina, prve su se nakane odnosile isključivo na bazne poslove pranja ili prevoženja automobila, no kad se uvidjelo kakva je kvaliteta ekipe s kojom SuperM raspolaže, vrlo su brzo dobili i najodgovornije organizacijske poslove. Razlog tomu je što su iz Hrvatske dobili mlade, u pravilu fakultetski obrazovanje ljude koji tečno govore nekoliko stranih jezika. Nažalost, zbog stanja gospodarstva u svojoj domovini ne da ne mogu dobiti posao za koji su se školovali nego ne mogu dobiti – nikakav posao.
U pola godine proputovali pola Europe
''Nisam vjerovao da će mi se ovo dogoditi. Kod nas, ma koliko Rijeka za hrvatske pojmove bila jedan od najrazvijenijih gradova i ma koliko se nalazila u turističkoj regiji, posla nije bilo. Radim od veljače i jako sam zadovoljan. Primanja su adekvatna, ali mnogo je važnije da se susrećem i radim s vodećim europskim ljudima kad je organizacija ovakvih evenata u pitanju. K tome u pola godine proputovali smo Monako, Nicu, Oslo, Barcelonu i Lisabon što, ma koliko mnogo radili i ne imali vremena za neki značajniji 'turizam', također jako mnogo znači'', istaknuo je Ban.
Vlasnik agencije SuperM je Ivica Miočić iz Zadra, a zajedno s njime posao vodi i supruga Karmen Paškvalić, rođena Riječanka. Oni su sada poslom zadovoljni ali im je zato početak bio – šokantan.
Hrvatska je prava zemlja za sajmove automobilske industrije
''Kad smo oglasili potražnju za poslom, odnosno naveli kako nam treba 16 mlađih ljudi sa znanjem stranih jezika, za vrlo smo kratko vrijeme dobili – 800 životopisa! Znali smo da posla kod nas baš i nema, ali tako nešto uistinu nismo mogli očekivati'', ističe Karmen Paškvalić za Novi list.
''Je naporno, ali sam i vrlo zadovoljna. Oduvijek sam u životu priželjkivala dinamičan posao, a ovo što zadnjih nekoliko mjeseci radim uistinu je vrlo zanimljivo. Proputovali smo mnoge atraktivne destinacije, upoznali mnoge ljude a čini mi se da smo mnogo i naučili'', istaknula je zaposlenica Petra Gerić.
Dobra je vijest i što bi se obujam posla mogao povećati. Hrvatska je, naime, postala vrlo traženom turističkom destinacijom koja nije mogla neopažena promaći ni automobilskoj industriji, odnosno agencijama koje za njih vode prezentacijske poslove. Kako je k tome značajno narasla kvaliteta prometnica i hotelske ponude, a i aerodromi su gusto raspoređeni, Europa je sve više zainteresirana za uvrštavanje Hrvatske na svoje prezentacijske liste.
Atraktivan posao
Za 16 radnih mjesta dobili čak 800 prijava!
Utorak, 30.08.2011. / net.hr