"Za rad u call centru dobro je znati strane jezike. Taj posao mogu odrađivati i studenti i oni od 70"

FOTO: Žolt Beneš, voditelj prodaje Transcoma za Hrvatsku, Srbiju i Mađarsku, poslovni.hr

"Za rad u call centru dobro je znati strane jezike. Taj posao mogu odrađivati i studenti i oni od 70"

Ured u Zagrebu bi mogao biti iznimno privlačan za prelaske iz drugih zemalja. Ovaj grad je vrlo dobro prometno povezan i izvrsno pozicioniran.

Gotovo tri stotine ljudi radit će do kraja godine u Zagrebu u uredu Transcoma, švedske tvrtke za davanje usluga službe za korisnike i teleprodaje, koja upravo danas u glavnom gradu nastavlja put započet u Hrvatskoj sredinom 2000-ih.

Odonda se Transcom nametnuo kao vodeći davatelj usluga korisničke podrške, koje kolokvijalno zovemo i 'call centrom'. Da to nije samo telefonska prodaja, marketing i potpora kompanijama i kako se djelatnost nosi s novim tehnološkim trendovima, ali i kako je u ovoj multinacionalki raditi, objašnjava Žolt Beneš, voditelj prodaje, tj. Sales Manager Transcoma za Hrvatsku, Srbiju i Mađarsku. 

U Hrvatskoj ste prisutni od 2005. s prvim uredom u Vukovaru, pa u Osijeku, a potom i u Puli 2008. Nakon gotovo 11 godina evo i četvrtog, u Zagrebu. Zašto se toliko dugo čekalo?  
Transcom je poslovanje započeo u Vukovaru 2005., a ured u Osijek je otvoren godinu dana kasnije zbog  povećanog obujma posla, ali i s time da je prepoznat potencijal govornika njemačkog jezika u Osijeku. Krajem 2006. sam i ja započeo karijeru u Transcomu, u tom trenutku je to za mene bio isključivo studentski posao koji je na kraju prerastao u karijeru koja se neprestano razvija. Ured u Puli je otvoren kako ste i sami naveli 2008. i bio povezan isključivo s talijanskim tržištem. Onda se 2018. otvara ured u Vinkovcima, a paralelno je krenulo planiranje ureda u Zagrebu. Odgovor na pitanje zašto se toliko čekalo isključivo je povezan promjenama u industriji podrške korisnicima, ali i činjenici da Zagreb nudi mogućnost zapošljavanja zaposlenika koji govore više različitih jezika što je dosta traženo u posljednje vrijeme. 

Koliko ljudi će ondje biti zaposleno i koliko ih Transcom ima ukupno u Hrvatskoj? 
U Zagrebu se planira zaposliti oko 300 djelatnika, s obzirom na to da je u prva dva mjeseca kako je zagrebački ured počeo s radom zaposleno više od 50 djelatnika, taj trend se planira nastaviti do kraja godine. Trenutačno je u Hrvatskoj broj zaposlenih oko 850, a u sezonskim intervalima taj broj se približava 1000. 

S novim uredom postajete lider u uslugama službe za korisnike u zemlji. Koje su vam usluge ključne? 
Transcom je i bez ureda u Zagrebu lider u uslugama samostalne službe za korisnike u Hrvatskoj (ako ne računamo neke koji službu za korisnike i dalje drže interno, možemo slobodno reći i najveći). Ključne usluge su nam i dalje podrška korisnicima putem dolaznih poziva, ali se i ostale usluge povećavaju, pogotovo pisana komunikacija putem email ili chat kanala. Također, imamo par timova koji su specijalizirani za telefonsku prodaju, ali i kombiniranu prodaju putem ostalih kanala. Volio bih naglasiti da je naše otvaranje ureda u Zagrebu popratila i jedna tehnološka startup kompanija iz Španjolske, koja trenutačno posluje globalno i odabrali su Transcom za partnera tijekom ulaska na hrvatsko tržište. 

Usluge Customer Relationship Managementa, tj. službe za korisnika, provodite na hrvatskom i stranim, europskim jezicima. Koje su kvalifikacije zaposlenika nužne za obavljanje posla?
Odnedavno je uveden digitalizirani sustav za procjenu zaposlenika, naravno, on će se poboljšavati tijekom sljedećeg razdoblja, ali već sad možemo reći da je znatno ubrzao proces procjene kandidata. Za posao u Transcomu se može kvalificirati širok profil ljudi, od 18 pa čak do 70 godina (imamo primjer zaposlene 3 generacije), obrazovanje nije ključno jer se za sve poslove prolazi obuka (naravno za pojedine klijente ukoliko su djelatnici obrazovani za određene djelatnosti može biti velika prednost, npr. tehnologija, zdravstvo, turistički sektor...), poznavanje jednog ili više stranih jezika je na kraju vrlo važna kvalifikacija. 


Ostatak članka pročitajte na: poslovni.hr

Utorak, 02.04.2019.