Za turizam 22 milijuna kuna

Ove će se godine hrvatski turizam predstaviti na 35 posto manje sajmova nego lani, za što će potrošiti 20 posto manje novca objavila je Hrvatska turistička zajednica.

Predstavljanjem hrvatske turističke ponude na turističkom sajmu "Vakantiebeurs" u nizozemskom Utrechtu ovog tjedna počinje ovogodišnja sezona promocije hrvatskog turizma na međunarodnim turističkim sajmovima u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Ove će godine HTZ sa suizlagačima predstaviti hrvatsku turističku ponudu na 80 sajmova, info-nastupa i prezentacija, što je za 35 manje nego u prošloj godini. Slijedom toga HTZ će ove godine za nastupe potrošiti i oko 20 posto manje novca nego lani, odnosno ukupno 22 milijuna kuna. Od toga je 17 milijuna kuna određeno za sajmove i info-nastupe, a pet milijuna kuna za prezentacije odnosno hrvatske turističke dane, poslovne radionice te ad hoc prezentacije.

S obzirom na vizualni identitet nastupa na sajmovima i u ovoj godini HTZ nastavlja s isticanjem slogana »Mediteran kakav je nekad bio«, uz to da će se na najvažnijim sajmovima za hrvatski turizam (poput onih u Stuttgartu, Münchenu, Berlinu, Milanu, Moskvi i Londonu) dosadašnji izgled štanda unaprijediti.
HTZ će prema potrebi sudjelovati i na sajamskim nastupima u suradnji s hrvatskim veleposlanstvima u zemljama u kojima HTZ nema svoje predstavništvo.

Prvi u nizu ovogodišnjih sajamskih nastupa u nizozemskom Utrechtu održat će se od 8. do 13. siječnja.

Hrvatski turizam s nizozemskog tržišta nekoliko zadnjih godina bilježi stalna povećanja broja turista i njihovih noćenja, posebno u kampovima. Prema zadnjim podacima, za prošlogodišnjih 10 mjeseci Hrvatsku je posjetilo gotovo 263.000 nizozemskih turista, što je bilo devet posto više nego u istim mjesecima 2006.

Net.hr

Utorak, 08.01.2008.