Na Zavodu za zapošljavanje već je 31 nezaposleni kvalificirani vozač tramvaja.
Jedno od zanimanja po kojima bi Osijek mogao biti prepoznatljiv je ono - vozača tramvaja. Jer u Hrvatskoj, osim Zagreba, ni jedan grad nema ovu vrstu urbanog gradskog prijevoza. Stoga nije neobično što je za ovih sparnih dana na prugama gradskih linija moguće vidjeti tramvajska kola s oznakama autoškole, odnosno obuke za vozače.
“Obuku organizira Elektrotehnička i prometna škola, ovaj tečaj je počeo u travnju i, prema mojim saznanjima, u aktualnoj je grupi 29 kandidata. GPP, kao partner, pruža uslugu obuke praktične nastave vožnje, za tu svrhu imamo pet ovlaštenih instruktora”, objašnjava Josip Nađ, zamjenik direktora GPP-a. No, mala je šansa da će netko od vozača s novom kategorijom dobiti posao u GPP-u, jer na Zavodu za zapošljavanje već je evidentiran 31 nezaposleni kvalificirani vozač tramvaja.
“Dodatna nepovoljnost za njih je to što smo u našoj tvrtki prošle godine za određeni broj vozača autobusa organizirali dodatnu obuku za vozače u pružnom prijevozu, tako da ih je u našoj tvrki trenutno 72”, kaže Nađ. Ipak, investiranje u ovu vrstu ne tako česte specijalizacije moglo bi se pokazati isplativim, posebice kada uđemo u članstvo Europske unije. Kvalificirani, a nezaposleni osječki vozači tramvaja tada će moći znatno jednostavnije potražiti posao u znatno većem broju europskih gradova u kojima prometuju tramvaji.