Zagrebački Mojo već godinu dana pokušava privući konobare velikim uličnim oglasom u kojem piše da nudi bolje uvjete od susjednog Al Fresca

Foto: www.plavakamenica.hr

Zagrebački Mojo već godinu dana pokušava privući konobare velikim uličnim oglasom u kojem piše da nudi bolje uvjete od susjednog Al Fresca

Fotografija navodno vrijedi kao tisuću riječi.

Stoga objavljujemo fotografiju uličnog oglasa za posao snimljenu jutros ispred kafića Mojo u Martićevoj ulici. Mojo spada među zagrebačke pionire rastakanja buteljiranih vina na čaše, pa nam je apriori simpatičan. Mojo, međutim, pati od ljutih problema s nedostatkom radne snage. Prije točno godinu dana, 8. lipnja 2021, objavili smo da Mojo pokušava privući konobare uličnim oglasom naslonjenim na fasadu kraj ulaza u kafić, u kojem obećava bolje uvjete nego u susjednom Al Frescu. Radi se svakako o jednoj od najzabavnijih reklama za posao u hrvatskom ugostiteljstvu.

Usput govoreći, susjedni lokal zove se Al Fresco, poznat je po dobrim detox sokovima i njegova se terasa naslanja na Mojo. Riječ je, dakle, o izravnoj konkurenciji u borbi za goste, ali prije svega u borbi za osoblje. Mojov oglas o boljim uvjetima za konobare nego u Al Frescu očito nije upalio čim stoji na ulici punij godinu dana. Konobara, naprosto, u Zagrebu više nema. Stoga je logično da je Mojo svoj oglas o boljim uvjetima nego u susjednim kafiću dopunio posebnim pozivom za studente koji žele nešto zaraditi.

Preuzeto sa plavakamenica.hr

Utorak, 07.06.2022. / plavakamenica.hr, plavakamenica.hr