„Business makeover", projekt internetskog portala posao.hr kojime se pomoglo odabranim kandidatima da postanu konkurentniji na tržištu rada, ovih je dana završio sa svojim provođenjem. Podsjetimo, za sudjelovanje u projektu prijavilo se više od 800 kandidata iz cijele Hrvatske koji su htjeli naučiti nova znanja i vještine, dodatno se obrazovati, uložiti u vlastiti poslovni imidž, naučiti kako aktivno pristupiti izradi plana za traženje posla te kako što uspješnije pronaći posao.
Stručni žiri odabrao je Andreju Oštarčević iz Zagreba i Andrijanu Krivdić Radočaj iz Duge Rese koje su tijekom godine usavršavale nova znanja i vještine. Za djevojke je osigurana dodatna edukacija za turističkog vodiča u Vern'u te u poslovnom učilištu Filaks, tečajevi stranih jezika u školi HalPet, tečajevi za Web dizajnera u školi Infokatedra i radionice u tvrtki Ciceron. Obje kandidatkinje su uz mobitel, također dobile i savjetovanje o poslovnom imidžu - worksonality, frizure i kozmetičke tretmane.
Iskustva poslodavaca koji traže zaposlenike na portalu posao.hr pokazala su da posloprimci često nemaju svijest o činjenici da bi se trebali konstanto educirati te raditi na sebi i svojoj karijeri. Upravo su projektom Business Makeover mnogi postali svjesni koliko su u poslovnoj okolini važne i tražene kvalifikacije, ali i razne poslovne vještine te stav.
„Business makeover" još je jedan od projekata portala posao.hr koji je pokazao kako su posloprimci vrlo zainteresirani za razvoj svojih karijera te da su svjesni važnosti cjeloživotnog obrazovanja. Veliki broj kandidata koji su poslali svoje prijave također pokazuju kako je trenutna situacija na tržištu rada promijenila stanje svijesti te da su se posloprimci više okrenuli dodatnom usavršavanju znanja i vještina.
U projektu su sudjelovali Veleučilište Vern, Infokatedra, Limoni, frizerski salon Konti, Profashion, Cognita, Dekra zapošljavanje, HalPet, Ciceron i Filaks, a medijski su projekt pratili tportal, Oglasnik grupacija, Žena.hr i pametnakuna.hr.