Naš tim je osmislio i kreirao automatiziranu platformu za vođenje marketinških kampanja s influencerima.
Naime, napravili smo platformu koja omogućava bilo kojem biznisu da u samo jednoj rečenici opiše svoj proizvod ili uslugu, klikne na gumb i dobije influencere koji će preko svojih društvenih mreža reklamirati taj proizvod ili uslugu. Sve se odvija automatski, zapošljavanje influencera, izrada kreativnog sadržaja, određivanje cijene, traženje i kontaktiranje influencera, dogovaranje cijene i posla, sklapanje ugovora, te plaćanje. Sve se to događa u pozadini, omogućujući brendovima, agencijama i poslovnim subjektima da se fokusiraju na kreativni aspekt kampanje i izgradnju svoje marketinške strategije, istaknuo je za PoslovniFM Stjepan Zelić, direktor tvrtke Hypefy.
– Naši najčešći klijenti uključuju marketinške agencije koje rade za razne brendove, kao i same brendove. Industrije koje najviše koriste našu platformu su kozmetika, moda, potrošačka elektronika i hrana.
– Što se tiče procedure, sve počinje registracijom na našoj web stranici. Nakon registracije, korisnik pristupa našem e-Influencer Campaign Builderu, kreatoru kampanja uz pomoć umjetne inteligencije. Korisnik unosi kratki opis (u jednoj do dvije rečenice) svog proizvoda ili usluge, klikne gumb, plati kampanju, te odredi budžet. Nakon toga, naš sustav automatski raspodjeljuje budžet među influencerima i koordinira sve potrebne korake kampanje. Sve se odvija automatski, osiguravajući da se kampanja pokrene brzo i učinkovito, pojašnjava Zelić u podcastu Pametna Hrvatska, kojeg uređuje i vodi Boris Živković. Zelić dodaje da platforma koristi kombinaciju više slojeva umjetne inteligencije kako bi predložila najadekvatnije influencere za određeni posao. Nakon što sustav predloži influencere, korisnik može dogovoriti daljnje detalje s njima. Cjelovit, vrlo informativan, autentičan i inspirativan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.
– Jedna od čestih grešaka koje smo primijetili je da biznisi traže influencere koji naizgled odgovaraju njihovom brendu, ali ne uzimaju u obzir stvarnu publiku influencera. Imali smo primjer trgovačkog centra koji je angažirao influencere prije nego što je počeo raditi s nama. Kada smo analizirali njihove prethodne kampanje, uočili smo čestu grešku, angažirali su mladu, atraktivnu djevojku koja je izgledala kao idealan fit za trgovački centar. Međutim, analiza publike pokazala je da 80 posto njezinih pratitelja čine muškarci, koji nisu ciljana publika za žensku modu, što je rezultiralo neuspješnom kampanjom, pojašnjava.
– Platforma Hypefy radi drugačije. Vi opišete svoj proizvod ili uslugu, a mi vam predložimo publike koje će najbolje odgovarati tom proizvodu ili usluzi. Korisnik može dodati ili oduzeti ciljane publike prema vlastitim željama. Nakon toga, tražimo influencere s najvećim postotkom tih ciljnih publika. Na primjer, ako želite dosegnuti majke, imamo kategoriju za majke. Tako smo imali kampanje s proizvodima poput pelena ili stambenih kredita, a ključ je pronaći influencere koji najviše odgovaraju točno određenoj publici koju želite doseći.
– Ako ne ciljate pravu publiku, čak i najljepša reklama na najprestižnijim mjestima neće donijeti rezultate. Stoga je ključno pažljivo odabrati publiku i influencere kako biste osigurali uspjeh kampanje, napominje Zelić.
– Radili smo s dosad s više od 80 klijenata. Jedna od prvih većih firmi koja nam je vjerovala bila je Nivea, koja je odlučila koristiti našu platformu. Radili smo kampanje za Niveu, Cedevitu, Somat i mnoge druge. Nedavno smo radili kampanju za brend Shauma od Henkel Schwarzkopfa, koja je obuhvatila BiH, Hrvatsku i Sloveniju i postigla veliki uspjeh. Oni su imali značajan budžet i kampanja je odjeknula po cijeloj regiji, otkrio nam je Zelić. Radili smo kampanje na 13-14 tržišta.
Dodaje kako Hypefy ne uzima proviziju od influencera. Naplaćuju se od klijenata, odnosno biznisa. Volimo reći da je Hypefy “više nego besplatan”. Zašto? Zato što su rezultati koje postižemo 3 do 5 puta bolji u odnosu na sve što smo vidjeli na tržištu. To se odnosi na povrat uloženih sredstava u kampanju, doseg i impresije, kao i na konverzije i angažman, naglašava Zelić u razgovoru za PoslovniFM.
– Naš cilj je vratiti autentičnost u influencer marketing. Želimo omogućiti svim vrstama poslovanja, od frizerskih salona do velikih brendova, da brzo i jednostavno dopru do svoje ciljne publike, na autentičan način. Želimo da poruke budu prirodne i da ljudima budu zanimljive, a ne nametnute silom, što često biva u području marketinga. Autentičnost je ključna za uspjeh influencer marketing kampanja, i to je ono što težimo postići s Hypefy platformom, kazao je Zelić.
Preuzeto sa poslovnifm.com