Živi u kući Napoleona III. i predvodi kreativnu revoluciju – Rory Sutherland dolazi na Dane komunikacija!

Živi u kući Napoleona III. i predvodi kreativnu revoluciju – Rory Sutherland dolazi na Dane komunikacija!

Ako ste mislili da su kreativnost i strategija dva odvojena svijeta, razuvjerit će vas novo izdanje Dana komunikacija – i nesvakidašnje razmišljanje koje predvodi marketinšku transformaciju!

On je jedan od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, autor TED predavanja s milijunskim pregledima te niza planetarno popularnih bestsellera. The Guardian ga je proglasio jednim od najfascinantnijih, najutjecajnijih, ekscentričnih i najduhovitijih ljudi u poslu, što poprilično dobro oslikava činjenica da živi u bivšoj kući Napoleona III. – ali ni više ni manje nego u potkrovlju! On je Rory Sutherland, globalni potpredsjednik Ogilvyja, jedne od najvećih i najuglednijih oglašivačkih agencija sa 131 uredom u 93 zemlje diljem svijeta i ovogodišnji predavač Dana komunikacija!

Moć uvjeravanja – s kreativnim zaokretom

Utemeljitelj Ogilvyjeva sofisticirana pristupa bihevioralnoj ekonomiji, Rory Sutherland umjetnik je uvjeravanja kojemu nema ravnog, a ovoga travnja svi će ga zaljubljenici u inovativno razmišljanje moći slušati na glavnoj pozornici festivala tržišnih komunikacija. U vječnoj potrazi za neviđenim prilikama u ponašanju potrošača, govoreći o oglašavanju, uvjeravanju i prokušanim psihološkim tehnikama definiranja ljudskog ponašanja – Sutherland stoji u središtu kreativne revolucije kreirajući besprijekornu komunikaciju koja briše granicu između oglašavanja i zabave.

Kako pročitati potrošače i transformirati marketinšku strategiju

Kako i zašto potrošači donose odluke? Kakve nam prilike pružaju informacije o ponašanjima potrošača? I, možda najvažnije, kako savladati bihevioralne prakse u kreativnoj industriji i izdvojiti se na prezasićenom tržištu? Odgovore ćemo saznati u predavanju naziva Make Advertising Great Again jednoga od najfascinantnijih i najutjecajnijih komunikacijskih stratega današnjice! S više od 30 godina iskustva u industriji i dragocjenih uvida koji stvaraju zavidne rezultate, Sutherlandovo predavanje je imperativ za sve koji se bave marketingom i oglašavanjem, ali i za one koji su u potrazi za novim načinima razmišljanja.

Rory Sutherland je marketinški genij, intelektualna superzvijezda i vjerojatno najduhovitiji čovjek u svijetu oglašavanja. Njegov je pogled na svijet okrenut naopako, a humor i razmišljanja iznenađujući su i nepredvidivi. Sutherland je jedinstven, poučan, zabavan i nevjerojatno inspirativan – bolje da propustite ovogodišnje DK nego njegovo predavanje!“, poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija.

Svaki komunikator zna da komunikacijsku industriju voli jednako snažno koliko mu ona i (po)često ide na živce, a da ništa nije crno-bijelo, osim festivalskoga identiteta, na Danima komunikacija pokazat će šarolika komunikacijska zajednica koja već dugo diše s ovim netipičnim festivalom i godinama kreira njegovu posebnu energiju.

Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietya koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; vodećeg svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole te Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svijetu Victora Knaapa, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika Dana komunikacija.

Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na službenim stranicama festivala.

Dani komunikacija DK2023

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Petak, 03.03.2023.