Pod novim vodstvom Zubak Grupa se okreće digitalnoj transformaciji i internacionalizaciji poslovanja. Nakon što je 42 godine tvrtku vodio Pavo Zubak, predsjednikom uprave Zubak Grupe prošle je godine postao njegov sin Ivan Zubak.
„Dijelimo obiteljske vrijednosti, no svaka se nova generacija trudi donijeti novu snagu, energiju i ideje. Pokušavam posao gurati u smjeru internacionalizacije i digitalne transformacije. U fokus stavljamo djelatnosti koje imaju upravo takvu perspektivu“, kazao je Ivan Zubak u emisiji Poduzetnički mindset.
Novi predsjednik uprave Zubak Grupe smatra kako se profit od sadašnjeg biznisa treba ulagati u nešto što će donositi profit u budućnosti. Zato se tvrtka, među ostalim, okrenula razvoju digitalne platforme Neostar. Riječ je o platformi za kupnju i prodaju rabljenih vozila koja zahvaljujući održavanju vozila kupcu daje svojevrsno jamstvo na kvalitetu vozila.
Zubak Grupa usporedno radi i na razvoju Oryx asistencije, usluge koja je u početku bila vezana uz pomoć na cesti.
„Krenuli smo s razvojem različitih usluga među kojima su pomoć u kući, medicinska asistencija te asistencija za mobilne i ostale uređaje koje svakodnevno koristimo. Danas su nam te usluge među najsnažnijim elementima razvoja u Hrvatskoj i inozemstvu. Sada organizaciju u zemljama gdje smo prisutni, prilagođavamo tome“, rekao je Zubak.
Kako bi se tvrtka što kvalitetnije razvijala, velika se pozornost pridaje ljudskim potencijalima.
„Moja je glavna uloga kao predsjednika uprave održavanje najboljeg mogućeg radnog okruženja za svoje zaposlenike. Znam reći da je potencijal poduzeća zbroj osobnih potencijala zaposlenika“, ističe Zubak.
Jenz, interna društvena mreža koju tvrtka koristi, upravi pomaže u dvosmjernoj komunikaciji sa zaposlenicima – kako u slanju informacija, tako i u dobivanju mišljenja zaposlenika.
Ivan Zubak zadovoljan je načinom na koji je u obiteljskoj tvrtki napravljen transfer upravljanja. Za tu je tranziciju tvrtki trebalo desetak godina i napravljena je kad su za nju bili spremni organizacija, osnivač i nasljednik.
„U našoj se obitelji džeparac nije dijelio, nego se morao zaraditi. Tako su se stvarale radne navike. Od 11. sam godine radio različite poslove u tvrtki. Prošao sam od autopraonice i skladišta automobilskih dijelova preko prodaje vozila do marketinga i ljudskih potencijala. U desetak sam godina stekao široku sliku o svemu što čini poduzeće“, osvrnuo se Zubak na prethodna desetljeća. Smatra kako nasljednik upravljanje obiteljskom tvrtkom treba preuzeti zbog vlastite strasti, a ne zbog obveze prema roditeljima.
„Strast te gura! Znanstvena istraživanja to potvrđuju. Teško je biti uspješan u nečemu u čemu nisi strastven. Mladi često rade pogrešku da su strastveni za novcem i slijede novac. Novac ne može biti cilj, on može biti isključivo posljedica. Ako si uporan u poslu u kojem si strastven, dolazi novac“, poručio je Zubak.
Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se premijerno petkom u 10 sati na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista. Voditelj je Saša Cvetojević, a urednica Dunja Trojan.