Najveći problem tvrtkama tijekom prvog vala pandemije bila je komunikacija te suradnja s klijentima i dobavljačima
Hrvatska konzultantska kuća Apsolon objavila je ovogodišnje izdanje istraživanja Hrvatski Digitalni Indeks (HDI) kojim je obuhvaćeno 300 hrvatskih poduzeća iz različitih djelatnosti i geografskih regija s ciljem uvida u stanje digitalne spremnosti hrvatskog gospodarstva.
Analiza daje procjenu stanja digitalne transformacije hrvatskog gospodarstva, digitalne spremnosti hrvatskih poduzeća iz različitih gospodarskih sektora te utjecaja korona krize na poslovanje.
Ispitanici istraživanja bile su osobe na strateškim pozicijama, odgovorne za digitalne procese poduzeća, a rezultati su pokazali kako 60% poduzeća smatra da će digitalna transformacija najveći utjecaj imati na zaposlenike.
Čak 84% poduzeća smatra da će se uslijed digitalne transformacije promijeniti njihov poslovni model te 94% poduzeća vidi digitalnu transformaciju kao priliku za napredak.
Istraživanje je pokazalo kako je COVID-19 očekivano snažno utjecao na rad poduzeća, pa tako 41% ispitanih kompanija nije radilo tijekom "prvog vala", među kojima njih 21% kao razlog navodi nemogućnost organiziranja alternativnog načina rada zbog specifičnosti poslovanja. Kao najveći problem uslijed krize 58,5% poduzeća navodi komunikaciju i suradnju s klijentima i dobavljačima.
Članak je u skraćenom izdanju prenesen s portala bug.hr, a cjelokupno istraživanje moguće je pronaći na linku.
Gotovo svaka druga tvrtka u Hrvatskoj nije radila u jeku koronakrize
Srijeda, 30.09.2020. / www.bug.hr