76posto
domaćih tvrtki smatra se uspješnimaDa Hrvatima manjka samokritičnosti pokazuje i podatak da samo 1,4 posto tvrtki svoje programe smatra neuspješnima, dok je takav odgovor na svjetskoj razini dalo 14 posto ispitanika. "Postoji veliko proturječje doživljaja učinkovitosti projekata na poboljšanju poslovnih procesa i ostvarenih poslovnih rezultata hrvatskih poduzeća", upozorava izvršni direktor Qualitasa Damir Keller.
71tvrtka
sudjelovala je u istraživanju QualitasaEuropska i američka poduzeća, objašnjava, imaju veću razinu samokritičnosti jer su podvrgnuta izraženijim pritiscima konkurencije, ali i zbog boljeg razumijevanja procesa te uporabe naprednih alata za otkrivanje neiskorištenih potencijala.
Svjetska poduzeća, ističe, do strateških ciljeva dolaze kroz disciplinirani i sveobuhvatan proces, dok su hrvatska sklonija do ciljeva stići improvizacijama i prečacima. Ohrabruje ipak podatak da 50 posto anketiranih tvrtki u RH najavljuje kako u 2016. namjerava početi s primjenom naprednih metoda.
Vijest je preuzeta sa portala poslovni.hr