Pandemija koronavirusa promijenila je globalne tijekove roba. Uvoz i međunarodni prijevoz više nisu jednostavni kao nekad, pa se Hrvatska sve više orijentira na razmišljanje o prehrambenoj samodostatnosti.
U pandemijskim uvjetima, prehrambene industrije diljem svijeta doživljavaju procvat, a hrvatske kompanije u tom sektoru okreću se otkupu domaćih sirovina od hrvatskih proizvođača te plasmanu proizvoda hrvatskim kupcima. Istodobno, jake tvrtke u prehrambenom sektoru u Hrvatskoj bilježe rekordne rezultate.
U tom kontekstu, ne čudi da je najbolja hrvatska tvrtka prema nedavnom istraživanju, koje je provela agencija Ipsos - Podravka. U istraživanju se od ispitanika tražilo da spontano navedu, odnosno da se sami prisjete, koje hrvatske tvrtke smatraju najboljima.
Podravku je navelo 17 posto ispitanika, a preostale četiri tvrtke u top 5 čine: Rimac Automobili (14%), INA (7%), Atlantic Grupa (6%) i Kraš (5%). Čak tri od pet najboljih su primarno aktivni u prehrambenoj industriji.
Podravka je ujedno i kompanija s najduljom tradicijom na listi - osnovana je 1934. godine. Poznata je po nizu jakih prehrambenih brendova. Ispitanici u istraživanju kao slobodne asocijacije na Podravku u najvećem broju navode Vegetu, ali zastupljene su i juhe, Čokolino, Lino Lada, kao i općenito pozitivne asocijacije, percepcija kvalitetnih proizvoda i slično.
Ostatak članka pročitajte na novac.hr