Ana Lisinski preuzela je dužnost direktorice Omnicom Media Grupe (OMG), u čijem sastavu se nalaze agencije za strateško planiranje i zakup medija OMD i PHD. Dosadašnji direktor OMG-a Božidar Abramović ostaje u agenciji u funkciji strateškog savjetnika za vodeće klijente i razvoj poslovanja.
Omnicom Media Grupa (OMG) podružnica je Omnicoma, globalne kompanije za tržišno komuniciranje, koja diljem svijeta u vlasništvu ima više od 400 tvrtki i preko 70.000 zaposlenih. U Hrvatskoj OMG pruža usluge strateškog planiranja i zakupa medija od 1991. godine. Danas, osim izuzetno razvijenog odjela za strateški razvoj, OMG ima i visoko profilirani digitalni odjel. Među klijentima OMG-a su Beiersdorf, Carlsberg, Henkel, Visa, HP i Barilla.
Ana Lisinski (1967) diplomirala je novinarstvo 1995. godine. Nakon stjecanja inicijalnog poslovnog iskustva u marketingu stručnog izdavaštva tvrtke Znak, svojedobno najuspješnijeg hrvatskog izdavača IT literature, Lisinski se zaposlila u EPH, gdje je ubrzo postala voditeljica marketinga Jutarnjeg lista, potom je niz godina provela kao direktorica marketinga svih dnevnih izdanja EPH, a svoju karijeru u ovoj medijskoj kući okrunila je pozicijom direktorice Jutarnjeg lista, odnosno predsjednicom Uprave Globus Media d.o.o.
U povodu dolaska na čelo Omnicom Media Grupe Ana Lisinski je izjavila: 'Neizmjerno sam zahvalna na godinama iskustva koje sam stekla u medijskoj industriji i tim više se radujem prilici da ih primijenim u novom, agencijskom okruženju. Osjećam se odlično kao novi član sjajnog i inspirativnog tima i izuzetno se veselim novim izazovima u agenciji čije odlične rezultate već godinama pratim i poštujem.'
NAPUSTILA EPH