"Acro je nastao kao idealan spoj estetike i funkcionalnosti. Minimalistički planer s ilustriranim naslovnicama te sadržajem koji pomaže svakom korisniku da shvati što želi, postavi i ostvari svoj cilj", objašnjava Eli Novaković. Novaković se prisjetila svojih početaka i kako je s konkretnim primjerom dizajna i prodajne strategije otišla do potencijalnog partnera koji joj je pristao pomoći s tiskom dok se projekt ne pokrene.
Od toga je prošlo nešto više od dvije godine, a na projektu kontinuirano radi troje zaposlenika.
Ovaj mladi tim do sada je izdao tri kolekcije Acra, prva se sastojala od pet naslovnica, a danas ih s novim kolekcijama lansiraju od osam do deset. Novaković kaže da je osim samog dizajna Acra, ona odgovorna za društvene medije, Facebook i Instagram te dio prodaje, dok logistiku i drugi dio prodaje vode druga dva člana tima.
Po početku kampanje, primjerice prošlogodišnje, kolektiv naraste i do deset, "Osim Acro Originals, Acro Illustrated oslikavaju talentirani ilustratori u regiji i izvan nje. Za njih je to velika prilika za promociju, a za nas dodatna vrijednost proizvoda.Proizvod je vrlo fotogeničan, obasuo je čitav Instagram, a svakodnevno primamo i feedback na temelju sadržaja. Kritiku prihvaćamo otvorena srca, o njoj promislimo i ukoliko procijenimo da je vrijedna implementacije to i učinimo", kaže Novaković.
Novaković napominje kako idealan dan ne može niti postojati ako ne znamo kako želimo da izgleda. Sa Acro planerom to više nisu nepoznanice. "Mi smo sigurni da svatko može ostvariti što god poželi, ako cilj postavi kroz naše strategije i svakodnevno radi na njemu. Cilj mi je digitalizirati čitavu priču i dodati još par nula dosadašnjim prodajnim primjercima", poručila je Novaković.