Dječje igračke se pokazale kao dobar poslovni pothvat

Dječje igračke se pokazale kao dobar poslovni pothvat

Osim originalne ideje i dobrog poslovnog plana, za poduzetnički pothvat potrebni su hrabrost, upornost i čvrsta vjera u svoje mogućnosti.

Većina žena poduzetnica, o čijim poslovnim pothvatima pišemo iz tjedna u tjedan, to definitivno ima. Raduje nas činjenica da sve više žena u Hrvatskoj hrabro kroči u poduzetničke vode i u njima vrlo dobro pliva.

28-godišnja Petra Crljić, još uvijek ne živi od svog biznisa, već na njega gleda kao na hobi. Petrina čarolija je poslovni projekt u sklopu kojeg ručno izrađuje vezice za dječje dude, narukvice i privjeske za ključeve. Kako je stalno zaposlena, ovaj kreativan posao joj je ljubav u koju će, nada se, moći ulagati više vremena zbog interesa ljudi za njezine kreacije.

Ova majka dvoje djece završila je gimnaziju, upisala Ekonomski fakultet, ali ga nije završila. Prije upuštanja u ovaj hobi, koji usklađuje sa stalnim zaposlenjem, morala se raspitati za europske standarde izrade ovakvih unikata, a u svemu joj je pomagala šogorica. Poticaj za ovakav projekt bila je želja da svom prvom djetetu kupi vezicu za dudu s njegovim imenom. 

'Ideja za izradu narukvica i vezica nastala je prije četiri godine, kada sam rodila prvo dijete i htjela sam mu kupiti vezicu s imenom. Tada toga još nije bilo u Hrvatskoj, nego se moglo naručiti samo iz inozemstva. Stoga sam došla na ideju da bi to bilo zanimljivo raditi jer svi mi volimo imati nešto personalizirano, pogotovo za djecu. Kada sam ostala trudna s drugim djetetom, vidjela sam da imam vremena i kroz razgovor sa šogoricom krenula u realizaciju ideje te izradu narukvica i vezica', prisjeća se Crljić.

U početku je krenula s vezicama, no uskoro se rodila ideja da napravi komplet koji će biti zanimljiv cijeloj obitelji.

Vijest je preuzeta sa portala poslovni.hr

Četvrtak, 02.06.2016. / poslovni.hr