Facebook i Google Ads – efikasan i mjerljiv digitalni marketing

Facebook i Google Ads – efikasan i mjerljiv digitalni marketing

Digitalni marketing je nezamisliv bez nastupa na Facebook-u i Google Ads kampanja. Ovo su dva najzastupljenija i najefikasnija oblika oglašavanja, a glavne prednosti su im mjerljivost i troškovna efikasnost. 

Nastupom na Facebooku kupcima pružate informaciju o Vašim proizvodima i uslugama kroz dvosmjernu komunikaciju, a oglašavanjem na Facebooku ostvarujete povećanje prodaje prateći učinkovitost vaših oglasa u realnom vremenu. Koristeći Google Ads mjerljivo ćete povećati vašu prodaju, ispromovirati željene proizvode, povećati broj posjeta web stranici ili broj primljenih telefonskih poziva.

Cijeli proces nastupa i oglašavanja na Facebooku, kao i Google Ads oglašavanja je jednostavan, ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju i realizaciji kampanja, kao i promjenama koje je donijela nova Uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Najjednostavniji način usvajanja ovih znanja je kroz praktične primjere i savjete stručnjaka.

U organizaciji našeg poslovnog partnera, tvrtke Smart Biz održati će se cjelodnevni seminar „Facebook i Google Ads – efikasan i mjerljiv digitalni marketing u praksi“ i to 29.11.2019. u zagrebačkom hotelu The Westin. U jednom danu vodeći hrvatski stručnjaci objasniti će kako uspješno nastupiti na Facebooku i kako kreirati efikasne Google Ads kampanje. U prvom dijelu edukacije saznati ćete sve o pravilima nastupa na društvenoj mreži Facebook, oglašavanju i planiranju kampanje na Facebook-u, strategiji nastupa na Facebook-u, pravilnoj uporabi FB stranice, pravilima krizne komunikacije na FB-u, odabiru tekstova i fotografija ovisno o vrsti posla kojom se bavite, mjerenju uspješnosti FB kampanja i dobiti ćete priliku za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama.U drugom dijelu edukacije saznati ćete kako planirati, realizirati i optimizirati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i imati ćete priliku za razmjenu iskustava s predavačem i kolegama.

Predavači ovog praktičnog interaktivnog seminara su vodeći hrvatski stručnjaci za područje digitalnog marketinga: Ilija Brajković (CEO i partner u digitalnoj agenciji Kontra) i Vice Božić (direktor u digitalnoj agenciji GoAds).

Ovdje saznajte više o sadržaju seminara, rasporedu i predavačima. Za rane prijave organizator odobrava popust na cijenu kotizacije koja uključuje: sudjelovanje na predavanju, kavu, čaj, sokove, ručak u hotelskom restoranu, materijale za praćenje predavanja i uvjerenje o pohađanju edukacije.

 

Četvrtak, 10.10.2019.