Ostavila siguran posao i pokrenula turističku tvrtku personaliziranog pristupa klijentima

Foto: www.womeninadria.com

Ostavila siguran posao i pokrenula turističku tvrtku personaliziranog pristupa klijentima

Prije posla u turizmu Petra se godinama bavila bankarstvom, no jednog je dana odlučila napraviti karijerni zaokret jer je željela veće izazove u životu.

Vodila ju želja da stvara za sebe

Maknula se od fiksne i sigurne plaće, osmosatnog radnog vremena te dobrih i zagarantiranih uvjeta i krenula raditi nešto na svoju vlastitu odgovornost.

Osim osobnog iskustva kojeg je već imala, trebala je informacijsko-komunikacijsku platformu te naravno, dodatnu edukaciju. Kapital za sve osigurala si je kroz rad u banci te vjeruje kako je ta odluka najpametnija koju je donijela u životu.

Agora oglašava turistički smještaj na području Hrvatske i regije, ali i promovira tu stranu tržišta prema Zapadnoj Europi. Pristup klijentima individualan je i cjelovit, izvlačeći najviše moguće iz njihovih danih kapaciteta. Prateći trendove u turizmu te ostale globalne promjene, Petra je došla do zaključka da se na našem području dosta toga razvija nesrazmjerno, posebno onaj dio koji se odnosi na razvoj Hrvatske kao turističke zemlje i informacijsko-komunikacijske tehnologije koja se koristi za promoviranje istoga.

„Turizam me uvijek jako intrigirao i imala sam osobnu motivaciju da stvorim nešto šire od zadanih šablona i pravila. S obzirom na to da sama potječem iz grada koji je već dugi niz godina atraktivna turistička destinacija, s turizmom sam i privatno povezana, bez obzira što radila. Tako sam jednog dana samo u banci u kojoj sam radila zamolila da mi ne produžuju ugovor i krenula u solo vode“, opisala je Petra, kojoj je unatoč povezanosti s turizmom to bila velika životna odluka.

„Fokusiramo se na to da damo maksimalno našim klijentima kako bismo optimizirali njihovu ponudu prema van i kako bismo pojačali konverziju samih upita koje primaju te naposljetku i rezervacija koje su uostalom njihov osnovni prihod. Na Hrvatsku se godinama gledalo kao na zemlju sunca i mora, no trendovi su se promijenili i danas su turisti drugačiji ljudi s drugačijim željama. Ne kupuju smještaj, već doživljaj i iskustvo“, objasnila je Petra.

Do prvih klijenata došla je preko osobnih poznanstava i povjerenja, a najdraže joj je bilo kada su njeni klijenti na kraju godine bili zadovoljni obavljenim poslom, odnosno postignutim rezultatima.

„Aktivno na tržištu nudimo svoje usluge, no ponude dolaze i same od sebe. Nema bolje preporuke od zadovoljnog klijenta“, zaključila je Petra kojoj je trebalo oko dva mjeseca da dođe do prvih klijenata. Nije bila zabrinuta čekajući da biznis krene, već je bila svjesna da se ne ništa ne gradi preko noći te je strpljivo čekala.

Premda nije jedina tvrtka koja nudi slične usluge, vjeruje kako joj drugi nisu konkurencija jer svaki poslovni subjekt nudi vlastitu priču.

Otvorena za inovacije i trendove

„Mi nudimo stvarno personalizirani pristup, savjetujemo pametniji pristup prodaji, dajemo besplatni consulting u samom objektu, pratimo trendove na tržištu, cijene, promjene i prilagođavamo ono što ponuđač ima svim tim promjenama i trendovima. Također, upozoravamo da ograničenja i zabrane u smještajima ne donose profit jer se životni bio ritam prosječnog potrošača izmijenio“, istaknula je Petra u čijoj tvrtki danas uz nju rade još tri zaposlenika što im je trenutno posve dovoljno za pokrivanje posla.

Sada se osjeća da je fleksibilnija nego prije, iako je u poslu puno više angažirana nego kada je radila u banci. Radi se cijeli dan, subote i nedjelje ne postoje, ali to se ne osjeti kao onda kada radite za nekog drugoga.

Vijest je preuzeta sa portala www.womeninadria.com

 

Ponedjeljak, 22.02.2016. / womeninadria.com