'Često su brendovi koji proizvode ovakvu odjeću razvikani, dizajnerski ušminkani, no sama majica se raspadne nakon što ju dva puta operete. Kako ja sam ne bi htio da se to dogodi proizvodu koji sam kupio, tako i ono što proizvodim želim da bude ne samo vizualno atraktivno, već i da materijal bude kvalitetan i izdržljiv', kazao je Brečić.
Nastao je Pocket.hr, majice čiji je zaštitni znak džep. Trgovina se bavi isključivo online prodajom, za što Matej koristi društvene mreže. Sam radi cijeli proces, od dizajna do prodaje. 'Danas se prvenstveno koncentriram na Facebook i Instagram.
Mladi ljudi, srednjoškolci i studenti koji su mi glavne mušterije uglavnom proizvode koje kupuju nalaze upravo preko društvenih mreža. Facebook i Instagram su idealno sredstvo za marketing i komunikaciju sa zainteresiranim strankama', priča o svom iskustvu.
Početni kapital za Pocket.hr bio je 12.000 kuna, a prodao je više od 100 majica kratkih rukava. Cijena majice je 180 kuna, košulje 300, a veste 280 kuna.
Vijest je preuzeta sa portala hr.n1info.com