Tijekom studija menadžmenta u Dubrovniku zaljubljuje se u marketing te odrađuje praksu u jednoj marketinškoj agenciji, a po završetku fakulteta zapošljava se kao voditelj projekata. No, kako ju vođenje klijenata tada nije previše zanimalo, već joj se kreativni dio posla činio privlačnijim, odlazi u drugu agenciju na poziciju copywritera.
Potom kratko radi u medijima te se opet vraća marketingu, kreativi, vođenju klijenata i produkciji gdje dobiva dobar pregled svih važnih marketinških segmenata.
I male agencije mogu doći do velikih klijenata
Sa 27 godina odlučuje otvoriti vlastitu agenciju, kao one-woman band, za što joj je trebalo, kroz smijeh priča, puno entuzijazma i optimizma da će biznis uspjeti te na kraju, i sreće.
Jedan od prvih većih klijenata agenciji Mediacor bila je Karlovačka pivovara. Do tako zvučnog klijenta došli su zahvaljujući činjenici da ih je agencija Bruketa&Žinić, koja je surađivala s Pivovarom, uzela kao vanjskog suradnika koji je trebao predložiti ideje za digitalne aktivnosti. Počinju raditi na kampanji, a nakon godinu dana Mediacor kreće u direktnu suradnju s Pivovarom.
Ta se suradnja nastavlja idućih pet godina i obuhvaća sve što se tiče digitalnog marketinga te loyalty programa.
„Takva vrsta loyalty programa bila je prva u Hrvatskoj za jedan pivski brand, a pokazala se dosta uspješna – odnosno da digitalni kanali mogu iznimno pozitivno utjecati na prodaju“, objasnila je Aleksandra. Nakon prvih dobro odrađenih projekta po preporuci stižu i drugi veliki klijenti poput Zagrebačke banke, Olympusa, L'Oreal Adria – Balkan, NovaTV, Telenora i drugih.
Iako međunarodne tvrtke imaju drugačiji mentalitet i standarde nego domaće, Aleksandra se i u toj suradnji dobro snašla te surađuje s mnogima na stranom tržištu.
„Naše agencije dosta primjenjuju globalne trendove i imaju kvalitetne ljude. Uvijek je, naravno, potrebno ulagati u nove alate i područja stručnosti, ali možemo se nositi sa stranim agencijama kao konkurencijom i zahtjevima naših stranih klijenata“, objasnila je napominjući kako nije bilo nikakvih problema prilagoditi potrebe neke međunarodne tvrtke našem tržištu, obzirom da se većina sadržaja može kvalitetno lokalizirati i nadograditi, što agencijama poput njezine ostavlja dosta prostora za kreativnost i inovativnost.
Istu stvar primijetila je surađujući s nekim „konzervativnijim“ klijentima poput banaka. Inovativnosti i slobode niti tu ne nedostaje jer su klijenti otvoreni prema novim modelim i konceptima, posebno prema društvenim kanalima. Inovativnost, pojasnila je Aleksandra, ne dolazi nužno od same marketinške agencije, već i od fleksibilnosti uprave tvrtke.
„Najbolja kombinacija je kada digitalni tim naših klijenata vode osobe proizašle iz kvalitetnih marketinških agencija“, nadodala je.
Iako na tržištu postoje velike agencije, Aleksandra se konkurencije ne boji jer kaže da na kraju dana klijenti najviše cijene stručnost i profesionalnost. Uz to, trudi se ne fokusirati previše na ono što drugi rade.
„Imamo profesionalan pristup, besprijekoran client servicing i želimo da klijent kod nas dobije value for money. Rijetko kad nam se može dogoditi da imamo kašnjenja ili probijanja rokova, osim kod zaista velikih projekata“, prokomentirala je Aleksandra, dodajući kako male agencije ne bi trebale tražiti „nišnu prednost“ na tržištu, već se isticati izgrađujući stručnost svog tima“, pojasnila je.
Trenutno u tvrtki u kojoj je kao što već znamo započela sama, ima 10 zaposlenih. Kako bi privatno i poslovno što bolje funkcionirala, Aleksandra osmišljava kvartalne planove i ima određene ciljeve koje u tom razdoblju moraju biti zadovoljeni. Istu stvar pokušava prenijeti svojim zaposlenicima, no na neopterećujući način. Radila je, ispričala nam je, u strogim sustavima i svojim zaposlenicima ne želi prenositi negativnu energiju i tretman.
Biznis je postrojen na način da su zaposlenici podijeljeni u dva tima: jedan tim se bavi najvećim klijentima kao što je L'Oreal Adria-Balkan, a drugi je tim zadužen za ostale klijente. Unutar timova postoje strategisti i community manageri te dedicirana osoba za vođenje projekata.
Iako privatni biznis ima svojih prednosti, Aleksandra se ne ustručava govoriti i o manama koje on donosi.
„U Hrvatskoj poduzetništvo nema puno prednosti jer prije svega ne postoji kvalitetna podrška poduzetničkoj klimi. Svi se kontinuirano žalimo što ničemu ne vodi, a moj je stav da ukoliko se sam ne trudiš, zašto bi se netko trudio u tvoje ime. Naravno da bi bilo bolje kad bi postojali kvalitetniji uvjeti poslovanja ali to bi najviše pogodovalo onima koji se stvarno trude u svom poslu, a ne onima koji smatraju da je poduzetništvo lagano - jer nije“, ispričala je.
Ostatak vijesti pročitajte na portalu www.womeninadria.com