Kada se nakon pokretanja poslovanja posao krene naglo širiti poduzetnik ne stiže sve odraditi. Javlja se potreba za zapošljavanjem novog djelatnika.
Na taj način poduzetnik dobiva više vremena za bavljenje strategijom i planiranjem dok novi zaposlenik odrađuje operativu.
Ova odluka iziskuje puno financijskih ulaganja tako da poduzetnik mora imati viziju na koji način će budući zaposlenik doprinijeti daljnjem širenju poslovanja kako bi on sve mogao financijski zatvoriti.
Kada se posao pokrene svi najčešće rade sve, no ipak trebate imati smjernice za koje radno mjesto uzimate novog zaposlenika. Na početku se s novim zaposlenikom jasno definiraju poslovi koji će raditi i obostrana očekivanja. Bilo bi dobro uzeti nekoga tko će se nadopunjavati s vama (npr. ako niste dobri u računovodstvu ili marketingu uzmite nekoga tko ima ta znanja, a koja vam nedostaju).
U takvoj maloj tvrtki, u kojoj na početku svi rade sve, postoji stalna prilika za učenje i razvoj novih vještina. Radno vrijeme nije jasno definirano (barem na početku) i to treba jasno naglasiti. Ako je novom zaposleniku posao tek na n-tom mjestu u životu, on možda nije baš za vas, odnosno za malu tvrtku u nastanku. Zato je možda bolje da uzmete nekoga s preporukom. Tim više što ćete, s obzirom na to da je firma na začetku, s novim zaposlenikom provoditi jako puno vremena. Samim time je bitno da imate slične interese.
Biti dio male tvrtke koja raste je prilika novom zaposleniku da upozna sve radne procese i razvije nove vještine koje trenutačno ne posjeduje. Za to moguće niti ne bi imao priliku u nekoj velikoj kompaniji u kojoj se jasno znaju zaduženja. Zaposlenik u maloj tvrtki koja prerasta u veću ima mogućnost napredovanja i vodstva.
Biti jedan od pokretača posla koji raste „od nule“ je velika privilegija jer se vremenom postaje dio veće priče. Kako tvrtka raste zaposlenici koje ste među prvima zaposlili imaju osjećaj ponosa jer su zajedno s vlasnikom izgradili nešto novo. Lojalni su kompaniji i vide koliko su doprinijeli rastu nečega novog. No, svakako nemojte zaboraviti njihovu lojalnost i – nagraditi.
Ovu i slične vijesti pronađite na vodećem ICT portalu u Hrvatskoj - ictbusiness.info