Benetton nagrađuje nezaposlene s 5000 eura za inovacije

U sklopu najnovije kampanje UNHATE, grupa Benetton pokrenula je borbu protiv nezaposlenosti i pozvala 100 milijuna nezaposlenih mlađih od 30 godina da pomognu svojim zamislima…

“Ta generacija dolazi na tržište rada, a na njemu vladaju gospodarski modeli koji toj generaciji ne pružaju šanse kakve su imali njihovi roditelji”, rekao je u Londonu 48-godišnji Alessandro Benetton, predsjednik grupe. “U povijesti svijeta velike izume, velika djela, velike razlike činili su ljudi mlađi od 30 godina i ne vjerujemo da možemo gledati u budućnosti bez dijaloga s tim ljudima”, rekao je.

Na natječaju će se odabrati 100 nezaposlenika godine koji će dobiti svaki po 5.000 eura za svoje projekte. Sudionici moraju imati između 18 i 30 godina i biti nezaposleni. Životopis i prijedlog projekta trebaju poslati na www.unhatefoundation.org te će biti pozvani na intervju online. Natječaj je otvoren do 14. listopada.

Statistike pokazuju da je više od 100 milijuna mladih između 15 i 29 godina u svijetu bez posla. Marka Benetton koja se razvila iz obiteljskog posla ima 6.500 trgovina u 120 zemalja, a proslavila se kako smjelim bojama tako i kontroverznim oglašavanjem.

Četvrtak, 20.09.2012. / poslovnipuls.com