No, nakon objave ovakvih prognoza, oglasilo se i vodstvo Daimlera te u priopćenju za javnost izjavilo kako su to sve samo glasine.
Čini se da nema kraja problemima u ovoj njemačkoj kompaniji. Još od kraja 90-tih godina i velikog te pompoznog najavljivanog «braka» sa američkim Chryslerom, ova je dobrostojeća njemačka udavača napravila jako puno loših poteza. Spajanje Daimlera i Chryslera bio je jedan od «mučnijih brakova», u kojem najavljivana sinergija nikada nije postignuta (Više o lošim spajanjima i preuzimanjima pročitajte ovdje). Različiti koncepti poslovanja, razmišljanja o strategiji i pogotovo marketinškoj operativi jednim velikim dijelom su uzrokovani različitim poslovnim kulturama dviju kompanija koje se nikako nisu trebale spajati. No, za razliku od brakova nas ljudi, onaj između tvrtki ne nudi mogućnost zajedničkog života prije braka kako bi se partneri upoznali.
Nakon deset godina «mučnog bračnog života» prepunog senzacionalnih novinskih naslova o svađama i nesuglasicama partnera, Chrysler je prodan u 80% udjelu investicijskom fondu Cerberus u kolovozu 2007. godine. No, niti jedan razlaz nije lak a repovi za obje kompanije vuku se i danas. Chrysler je dobio vodstvo koje interesira samo profit a ne i vrsta poslovanja, pa su se zaredali štrajkovi radnika. Daimler je iz ovog aranžmana izašao lakši za 12.6 milijardi dolara. Toliko naime iznosi pad tržišne vrijednosti same tvrtke. Uz to je tvrtka bila dužna isplatiti Chryslerovoj jedinici u SAD-u 373 milijuna eura, a ove godine je poslovna jedinica kamiona locirana u SAD-u (dobivena podjelom bračne imovine) podbacila za gotovo 500 milijuna eura. Uz to, dogodila se recesija izazvana hipotekarnim kreditima, te usporavanje prodaje automobila izazvane naftnom krizom ali i rastom cijena čelika što je poskupilo samu proizvodnju. Sve je to dovelo do pada neto dobiti sa 1, 85 na 1, 395 milijardi eura ili po dionici sa 1, 74 na 1, 40 eura.
No, još su se i dobro izvukli jer su im, prema pisanju International Herald Tribunea, analize šest analitičara Bloomberg Newsa prognozirale neto dobit od 1, 38 milijardi eura.
Dieter Zetsche, izvršni direktor tvrtke namjerava otkupiti dionice u vrijednosti od gotovo 6 milijardi eura kako bi povratio povjerenje investitora. Prodaja kamiona u SAD-u, gdje je Daimler prisutan sa markama Freightliner, Sterling i Western Star, doživjela je udar izazvan američkom recesijom i rekordnim cijenama nafte. U SAD-u se predviđa otpuštanje 1500 radnika u proizvodnji kamiona i rad u dvije smijene. No, i Daimlerov konkurent u proizvodnji kamiona, Volvo, navodi gubitke od gotovo 30% upravo u tom dijelu proizvodnje izazvane otkazivanjima narudžbi i ukupnim smanjenjem prodaje upravo na američkom tržištu.
Ono što je poboljšalo Daimlerove rezultate je dobra godina za poslovnu jedinicu Mercedes-Benz i njihovo popularno gradsko vozilo Smart. Čini se da će se Daimler morati okrenuti proizvodnji manjih gradskih automobila čemu se okreću i njihovi potrošači a era kamiona, i sportskih vozila sa visokom potrošnjom goriva i emisijom štetnih plinova je, barem za sada, stavljena na «čekanje». Dokazuju to i rezultati ostalih proizvođača, kao što su Peugeot Citroën, Volkswagen, Fiat i BMW-ov Mini, koji su u ovom kvartalu ostvarili značajne profite, zahvaljujući otpuštanjima ali i dobroj prodaji upravo malih automobila. (Koliki je značaj automobilske industrije u zapošljavanju u Europskoj uniji pogledajte ovdje.)
Daimler je u posljednje dvije godine otpustio gotovo 10.000 radnika i to uglavnom iz Mercedes-Benza, smanjivši tako troškove za 7.1 milijardu eura. Rekordna prodaja Mercedesa A i B klase spasila je cijelu kompaniju od većih gubitaka. Ove godine uspjeli su nadmašiti i sam BMW te Volskwagenov Audi i Toyotin Lexus. Uz to se čini kako će se tvrtka još više okrenuti ruskom i kineskom tržištu, jer se ono američko oporavlja izuzetno sporo. Prema predviđanju analitičara Deutsche Bank prodaja automobila u SAD-u je pala na 14 milijuna prodanih komada, što se ne pamti već gotovo 15 godina.