Od sredine srpnja 2009. Google će biti službeno prisutan u Hrvatskoj - nakon lansiranja 15 lokaliziranih potrošačkih proizvoda za hrvatske korisnike i oglašivačkih proizvoda za poslovne korisnike uključujući AdWords i AdSense, Google pokreće posao u Hrvatskoj s lokalnim timom, priopćeno je iz češke podružnice te svjetske internetske kompanije.
"Donijeli smo ovu odluku jer vidimo prilike u Hrvatskoj i regiji u oba područja - potrošačkih i poslovnih proizvoda", rekao je Hrabren Suknaić, Googleov regionalni menadžer za Adriatic regiju koji je već otprije dio Google EMEA tima s fokusom na ovu regiju, prenosi Hina.
Kazao je da Google želi pomoći hrvatskim tvrtkama i onima iz regije da budu prisutne te da ih se može pronaći na internetu, te im pokazati kako mogu profitirati od online marketinga, posebno u današnjem okružju ekonomske krize.
Google je do sada u Hrvatskoj bio prisutan s 15 potrošačkih proizvoda za lokalne korisnike uključujući Google Tražilica, iGoogle - aplikacija za kreiranje vlastite naslovnice, Gmail - besplatni email s kapacitetom od 7GB, Picasa - alat za organizaciju i dijeljenje fotografija, Blogger - alat za objavljivanje blogova ili neke od online aplikacija za uredsko poslovanje kao što su Google Dokumenti i Google Kalendar.
hrt.hr