"Australija se može svrstati među predvodnike novog svjetskog vala inovacija i upregnuti tehnologiju u nastojanja da poboljša život građana, otvara radna mjesta i napareduje", rekao je Googleov šef Sundar Pichai.
Američki softverski div Google najavio je da će u idućih pet godina u Australiju uložiti milijardu australskih dolara (740 milijuna američkih dolara), najavljujući proširenje kapaciteta za računalstvo u oblaku i suradnju sa znanstvenom zajednicom.
Novac će biti iskorišten za gradnju istraživačkog centra, povećanje kapaciteta računalstva u oblaku i financiranje partnerstava s lokalnim organizacijama, poručili su iz Googlea.
Ulaganje u sklopu Inicijative za digitalnu budućnost trebalo bi u Australiji izravno otvoriti 6.000 radnih mjesta, a ukupno bi trebalo poduprijeti 28.000 poslova.
“Australija se može svrstati među predvodnike novog svjetskog vala inovacija i upregnuti tehnologiju u nastojanja da poboljša život građana, otvara radna mjesta i napareduje”, rekao je Googleov šef Sundar Pichai.
“Googleova odluka bit će od velike koristi australskim tvrtkama u oporavku gospodarstva koje je pred nama”, istaknuo je australski premijer Scott Morrison.
“Kompanija će ulaganjem ući u partnerstvo s lokalnim organizacijama, uključujući australsku znanstvenu agenciju Commonwealth Scientific and Industrial Research Organization (CSIRO)”, naglasio je Morrison.
Googleov plan poduprijet će nastojanja Sydneya da izgradi status “Silicijske doline južne hemisfere”, napominje BBC, podsjetivši da bi gradnja nekoliko milijardi dolara vrijednog Tehnološkog središta u središtu grada trebala početi iduće godine i završiti do 2026.
Nije sve baš teklo glatko za velike tehnološke kompanije u Australiji koje su se prošle godine našle na udaru kritika budući da medijima nisu željele plaćati za sadržaj objavljen na njihovim platformama, podsjeća BBC.
Australija je u međuvremenu postala prva zemlja u svijetu koja je zakonom obavezala velike tehnološke kompanije, uključujući Google i Facebook, da plaćaju prenesene informativne sadržaje.
Neki traže i da se ublaži dominacija Googleove tražilice pa je čelnik regulatora za tržišno natjecanje u listopadu od Googlea zatražio da na mobitele instalira “ekran izbora” i korisnicima omogući da izaberu drugu tražilicu.
Izvor: poslovni.hr