S Marissom Mayer na čelu, od srpnja prošle godine internetska kompanija Yahoo doživljava pravi preporod…
Na nedavno održanoj konferenciji u San Franciscu priopćeno je da je kompanija zabilježila 20-postotni porast mjesečno aktivnih korisnika, prešavši ukupni broj od 800 milijuna. Najbolje u tim novostima je to što se u iznosu ne računaju posjetitelji nedavno kupljenog servisa Tumblr.
Najveći porast je zabilježen u osnovnim proizvodima i uslugama kompanije, web pretraživaču i mail uslugama. Priopćeno je i da 350 milijuna mjesečno aktivnih korisnika stiže s mobilnih uređaja, zbog čega je Mayer odlučila strukturu kompanije usmjeriti i u tom pravcu, čemu svjedoči deseterostruko povećanje mobilnog tima otkako je ona preuzela čelno mjesto kompanije.
Značajan podatak je i da su Yahoo stranice prestigle Googleove po posjeti ovog ljeta u SAD-u. Dok je Google privukao 192.3 milijuna jedinstvenih posjeta, Yahoo adrese su privukle čak 196.6 milijuna.
U razdoblju restrukturiranja kompanije i akvizicija (IQ Engines, Summly…) koje bi trebale pozicionirati Yahoo u još konkurentnije vode, kompanija je u više navrata nadogradila već postojeće usluge (npr. Flickr) kojima raspolažu, ali i osvježila brend novim logotipom. Osim toga, osvježene su i mobilne aplikacije za vodeće platforme, a po svemu sudeći, sprema se još mnogo toga.
Googleovka Marissa Mayer preporodila posrnuli Yahoo
Marissa Mayer, Yahoo