Živjeti od YouTubea je moguće, ali za mali broj sretnika čiji sadržaj privlači mase ljudi iz dana u dan. A čarobna granica pretplatnika koji su potrebni za bezbrižan život od te platforme vrti se na oko njih milijun.
Pa, koliko zarađuju YouTube content creatori s milijun ili više pretplatnika na svom kanalu? Taj je podatak otkrio Nate O'Brine, čija specijalnost su teme vezane uz financije. Ima nešto više od 1,3 milijuna pretplatnika i tvrdi da je prošle godine zaradio oko 440.000 američkih dolara.
Pritom, najviše je u jednom mjesecu zaradio oko 54.000 dolara samo od oglasa koji se prikazuju, a najmanje oko 14.000 dolara. Dakle, zarada može itekako varirati, što nije dobro za one koji žele stabilnost u smislu računanja unaprijed, prilikom neke investicije ili slično. Ali, da se može jako dobro živjeti od toliko pretplatnika - može.
No, za doći do tog cilja treba negdje početi. Najprije, svaki kreator mora aplicirati za Partner Program i dostići minimalno 500 pretplatnika, barem tri postavljena videosadržaja na kanalu te 3000 sati pregleda videa unazad godinu dana ili tri milijuna YouTube shorts pregleda.
Kad se ispune ti kriteriji, YouTuber može zarađivati od mogućnosti kao pretplate direktno preko kanala, a postoje i Super Chat, Super Stickers, Super Thanks i razne promocije proizvoda kroz sadržaj. Upravo u tim proizvodima jest tajna uspjeha. Sami oglasi su dio zarade, no direktno postavljanje proizvoda unutar sadržaja, donosi novac koji ne dolazi od YouTubea direktno, već oglašivača koji su kreatora prepoznali kao idealnog za interakciju s ciljnom skupinom korisnika.
Ali, to nije sve! Da bi se zarađivalo od oglasa, kreator mora bitio dijelom YouTube AdSense, a za to je potrebno imati barem tisuću pretplatnika i 4000 pregledanih sati na kanalu kroz godinu dana. Nakon svega toga, spremni ste!
Preuzeto sa www.ictbusiness.info