STUTTGART - Za razliku od mnogih njemačkih tvrtki, Mercedes se ne mora žaliti da ne može popuniti otvorena radna mjesta. Stuttgartski div ove je godine zaprimio oko 160.000 prijava kandidata za posao.
Kandidata je bilo nekoliko puta više nego slobodnih radnih mjesta, rekla je za dpa šefica Mercedesovog odjela za ljudske resurse Sabine Kohleisen. Ocjenjuje da je to zato što tvrtka nudi priliku mladima, ali i fleksibilnost rada.
Imali smo sreće jer smo uspjeli popuniti sva mjesta za praksu, kao i ona za dualni studij, rekla je. Generacija koja sada ulazi na tržište rada itekako je svjesna svoje vrijednosti, "ako ni zbog čega drugog, a ono zato što znaju da ih nema dovoljno".
Održivost - u smislu okoliša, društvenih pitanja i korporativnog upravljanja - igra "iznimno važnu ulogu", rekao je menadžer, napominjući da je nova generacija također vrlo zahtjevna.
"Pitaju se: Što želim raditi? Što želim doživjeti u tvrtki", rekla je, ocijenivši da je za njih presudno da mogu nešto pokrenuti i oblikovati.
Pandemija je u mnogočemu promijenila poslovni svijet, a jedna od nuspojava je velika popularnost rada od kuće. Kolaizenova kaže da je Mercedes decentralizirao procese i dao menadžerima odriješene ruke da kreiraju pravila. Ako posao dopušta, može se raditi isključivo od kuće.
"Rekli smo menadžerima da kreiraju pravila koja odgovaraju njihovim timovima", rekla je. Drugim riječima, u sjedištu Mercedesa ne namjeravaju u nekom trenutku objaviti da se "svi vraćaju u ured" ili da "svi rade od kuće".
Pravila igre mogu izgledati kao da postoji timski dan jednom tjedno kada su svi u firmi, ili hibridni sastanak može tražiti da svatko koristi svoju kameru.
Ovu i slične vijesti potražite na SEEbiz.