- Jedna trećina putnika iz Hrvatske (30%) slaže se da prvi dan putovanja određuje raspoloženje za cijeli odmor
- Čak 52% ispitanika iz Hrvatske u 24 sata u svom novom smještaju kao najvažniju stvar koju iskoriste navode udoban madrac
- 21% ispitanika iz Hrvatske smatra da je savršena fotografija za društvene mreže važnija u našim aktivnostima na odmoru u odnosu na prije
Prva 24 sata ključna su za odmor jer gotovo polovica putnika koji su sudjelovali u globalnom istraživanju (46%) vjeruje da prvi dan određuje raspoloženje cijelog odmora, dok jedna četvrtina putnika iz Hrvatske (28%) tvrdi da prvi sati mogu odlučiti je li cijelo putovanje uspješno ili ne.
Kako zapravo izgledaju ovi sati? Koji su nam prioriteti prvi dan odmora? Odgovaraju li naše nade, brige i očekivanja prije putovanja stvarnosti? Booking.com, svjetski lider u povezivanju putnika s najnevjerojatnijim smještajnim objektima, proveo je istraživanje na uzorku od 18.000 putnika iz 25 zemalja diljem svijeta kako bi istražio što se zaista događa u prva 24 sata odmora.
Sladoled - samo ako je fotografija dovoljno dobra za objavu na društvenim mrežama
Odgovori ispitanika na pitanje o najvažnijim aktivnostima prvog dana odmora dočaravaju zanimljivu sliku o putniku 21. stoljeća. Tradicionalni elementi poput raspakiravanja (68%), pregledavanja smještaja (60%) i planiranja aktivnosti za sljedeći dan (53%) zauzeli su prva tri mjesta ispitanika globalnog istraživanja. Ispitanici iz Hrvatske najvažnijim aktivnostima prvog dana odmora smatraju odlazak na kavu, pivo ili čašu vina (68%), raspakiravanje (61%) i popodnevno drijemanje (55%).
Globalno istraživanje također pokazuje koliko je uloga tehnologije važnija u našim aktivnostima na odmoru u odnosu na prije.
- savršena fotografija za društvene mreže (27%, a čak 37% među ispitanicima od 18 do 34 godine, kod ispitanika iz Hrvatske 21%)
- čitanje online recenzija za restorane (26%, kod ispitanika iz Hrvatske 14%)
- upoznavanje novih ljudi/pokušaj stvaranja novih prijateljstava (24%)
- učenje jezika (16%)
- naručivanje posluge u sobu (15%)
- slušanje playliste za odmor (13%)
- provjera poslovne e-pošte (10%, kod hrvatskih ispitanika također 10%)
Kad je riječ o vremenu potrebnom za ove aktivnosti, rezultati istraživanja pokazuju da se fotografiranje za društvene mreže, provjera poslovne e-pošte i naručivanje posluge u sobu događaju prije tradicionalnijih aktivnosti poput uživanja u prvom sladoledu na odmoru i kupanja u bazenu - 47% putnika pojede prvi sladoled unutar prvog sata i samo 19% ode na bazen, dok 54% fotografira, 56% provjerava e-poštu i 57% naručuje poslugu u sobu u istom vremenskom periodu.
Savršen dom daleko od kuće
U prva 24 sata odmora, aktivnosti koje uključuju smještaj zauzele su visoka mjesta na popisu prioriteta putnika. Pregledavanje smještaja na drugom je mjestu (60%) dok više od trećine putnika (36%) tvrdi da im je jedna od najvažnijih stvari prvi dan testirati krevet skakanjem po njemu ili drijemanjem.
Prema ulozi udobnosti našeg privremenog doma na odmoru, ispitanici su naveli najvažnije stvari koje u prva 24 sata iskoriste u svom smještaju. Putnici iz Hrvatske imaju sljedeće prioritete:
- udoban madrac (52%)
- predivan pogled (48%)
- obilan doručak (41%)
- klimatizirana soba (37%)
- srdačan doček domaćina (33%)
Oživite svoja prva 24 sata uz nove emotikone
Odmori čine velik dio našeg života i često želimo podijeliti svoje iskustvo s odmora s drugima putem poruka na mobitelu. No je li svijet društvenih mreža opremljen pravim emotikonima koji bi mogli dočarati kako se ljudi osjećaju tijekom prva 24 sata putovanja? Booking.com misli da nije. Zato smo kreirali nove emotikone za vas... na temelju svega za što su nam putnici rekli da im je neophodno.
Više od 18.000 putnika pitali smo koje bi nove emotikone voljeli vidjeti i najviše su glasova dobili onaj koji gleda na kartu, onaj odjeven u tipičnu turističku odjeću i onaj koji radi selfie.
Booking.com je kreirao ove emotikone i pokrenuo peticiju za Unicode, organizaciju koja odobrava sve emotikone, da uključi ove u svoj trenutačni popis. Ako želite vidjeti još emotikona za odmor na svom mobitelu, potpišite peticiju ovdje: https://www.change.org/p/andrea-filipovic-dialog-komunikacije-hr-peticija-za-odobravanje-novih-emotikona-na-temu-putovanja
Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u komentira: “Odmor je vrijeme u kojem možemo putovati u nova odredišta, doživjeti nova iskustva i odmoriti se od rutine svakodnevice. Očekivanja su često visoka i uz sve što želimo vidjeti i doživjeti, mnogo toga ovisi o prva 24 sata. Naša je misija u Booking.com-u omogućiti ljudima da istraže cijeli svijet i to uključuje pomoć u nastojanju da prvi sati odmora ispune, ako ne i premaše, njihova očekivanja. Smještaj je zajednička komponenta svakog odmora pa, bilo da želite imati Wi-Fi, obilan doručak svaki dan ili vam je važan samo predivan pogled, mi vam olakšavamo da pronađete idealan smještaj te razvijamo napredna tehnološka rješenja koja vam boravak u odredištu čine iznimno jednostavnim od samog početka.”
O Booking.com-u:
Booking.com je vodeća svjetska stranica za online rezervaciju smještaja koja jamči korisnicima najbolje cijene za sve vrste smještaja – od manjeg privatnog smještaja do luksuznog smještaja s 5 zvjezdica. Gosti mogu pristupiti web-stranici Booking.com-a bilo kada, bilo gdje sa svojih računala, mobitela i tableta te nikada ne plaćaju rezervacijsku naknadu. Web-stranica Booking.com-a dostupna je na 43 jezika, nudi više od 1,3 milijuna objekata, uključujući 651.583 kuće za odmor te pokriva više od 110.983 odredišta u 225 zemalja i teritorija diljem svijeta. Stranica također donosi više od 121 milijuna recenzija gostiju koji su boravili u objektima te privlači online posjetitelje diljem svijeta, bilo da putuju poslovno ili privatno. Uz više od 20 godina iskustva i tim koji broji više od 15.000 zaposlenika u 199 ureda diljem svijeta, Booking.com ima i vlastitu službu za korisnike koja je dostupna 0-24 kako bi gostima pomogla na njihovu jeziku i osigurala im izvrsno korisničko iskustvo.
Booking.com B.V. osnovan je 1996. godine te je vlasnik i upravitelj Booking.com-a™ kao dio grupacije Priceline Group (NASDAQ: PCLN). Pratite nas na društvenim mrežama Twitter, Google+ and Pinterest, lajkajte našu stranicu na Facebooku ili saznajte više na http://www.booking.com.