Naime, prema istraživanjima kako u Njemačkoj tako i u inozemstvu, onima koji traže posao novac doduše još uvijek predstavlja važan čimbenik u odabiru radnog mjesta, no on više nema važnost kakvu je imao prije. U međuvremenu o atraktivnosti nekog radnog mjesta odlučuju i radna atmosfera, mogućnost napretka u karijeri te izvjesna sloboda u odabiru radnog vremena i mjesta rada.
Ovaj trend nije zaobišao ni veliki njemački automobilski koncern Volkswagen (VW). U tom smislu, osim s povećanjem prodaje, zarade i kvalitete, VW do 2018. godine želi postati vodeće ime svoje branše i po još nečem drugom, piše Deutsche Welle.
Ova firma iz njemačkog grada Wolfsburga planira postati i 'najatraktivnijim poslodavcem automobilske industrije'.
"A naša ispitivanja raspoloženja naših suradnika i atmosfere u poduzeću pokazuju da se nalazimo na pravom putu kako bismo ispunili ovaj cilj", izjavio je za novinsku agenciju dpa jedan od predsjedavajućih ovog koncerna, Horst Neumann.
"Indeks, odnosno barometar na kojeg upisujemo rezultate anketa, poboljšava se kontinuirano. 2013. godine indeks je od mogućih 100 bodova pokazivao 79. Do 2018. godine želimo doseći 85 bodova", dodao je Neumann.
Bolji protok informacija i više priznanja
Prema mišljenju radnika, poboljšanja su najpotrebnija po pitanju priznanja rada kao i protoka informacija vezanih za razvoj i rad ovog koncerna.
"Već u prvim godinama kada smo počeli s ovim ispitivanjima su pojedini odjeli dosegli 80 od mogućih 100 bodova, neki čak 85. To je za nas značilo da ovaj rezultat možemo doseći i u drugim odjelima. Zato sada radimo na tome", zaključuje Horst Neumann.
Članak je preuzet sa net.hr