Interactive Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers izdali su priopćenje za treće tromjesečje ove godine koje pokazuje da je vrijednost online oglašavanja u SAD-u 5,5 milijardi dolara, što je 1,7 posto više nego u drugom kvartalu 2009, no i dalje je 5,4 posto niže promatrano u istom kvartalu 2008. Kao što možete vidjeti na grafikonu, veliki pad je zabilježen nakon četvrtog tromjesečja prošle godine, a prva tri kvartala ove godine su "ravna", odnosno bez velikih promjena.
Na globalnoj razini, već možemo vidjeti znakove oporavka, barem u domeni "search" oglašavanja (preko tražilica). Prihodi od online oglašavanja za četiri najveće oglašivačke kompanije (Google, Yahoo, Microsoft i AOL) povećali su se za 1,2 posto u četvrtom tromjesečju.
Google je zaslužan za sav taj rast, no još čekamo da "display" oglašavanje (preko bannera, PR članka.. i ostalo) pronađe svoje uporište.
Lako je moguće da je "search" oglašavanje samo u Sjedinjenim Državama predvodilo taj zabilježeni rast.
Ipak, sada Google počinje miješati više vizualnih elemenata u oglašavanje preko te tražilice, pa je sve teže odrediti jeli riječ o "search" ili "display" oglašavanju. Kako prenosi Techcrunch, možemo stoga možda očekivati da će to uskoro dati potreban poticaj i "display" oglasima.
Više o ovom izvještaju možete pronaći ovdje.