Sve više se 'fuša', umjesto da se posao obavi kvalitetno i profesionalno. Da bi stvari napravili kako treba, potrebno je biti usredotočen na posao koji se radi jer u protivnome klijent će biti nezadovoljan, a vi ćete doživjeti kritike i izgubiti ćete ugled u poslovnom svijetu. Kada radite jednu stvar onda vam neka ona bude jedna i jedina.
Nema drugih sitnih poslova sa strane nego se usredotočite isključivo na ono što vam je prioritet. Ako imate više zadataka koje trebate odraditi taj dan, poredajte ih po važnosti. Prvo obavite one najvažnije i tek onda krenite na one sporedne.
Važno je da završite najvažnije zadatke a ne da ih ostavljate 'za sutra'. Najgore je kada nešto ostavite nedovršenim pa se prebacite na druge stvari. Puno vremena i truda uložite, a na kraju je sve to nedorečeno i ništa nije napravljeno kako spada.
Najgore je kada radite na nekom važnom zadatku pa vas počne nešto ometati. Zato se maknite od društvenih mreža, nemojte stalno provjeravati svoj mobitel i skoncentrirajte se isključivo na posao. Multitasking nije nešto što će vam pomoći da se usredotočite na izvršenje zadataka pa ga zato izbjegavajte. Radite polako i temeljito – ne žurite se. Bolje da se vaš rad malo oduži nego da sve na brzinu „sprčkate“ i dobijete osrednji rezultat.
Težite vrhunskim dostignućima i uvijek dajte sve od sebe pa zato obratite pažnju na usredotočenost u poslu. Bitno je da vaši klijenti dobiju najbolju uslugu jer će vam taj klijent onda opet pokloniti povjerenje. A to je najvažnije u poslu – imati zadovoljne klijente koji će vas dalje preporučiti. Nema bolje reklame od toga...
Vijest je preuzeta sa portala ictbusiness.info