Oglašavanje na internetu lani je u SAD-u premašilo novine, čime je internet postao drugi najveći medij po kriteriju potrošnje na oglašavanje, odmah nakon televizije, pokazuju podaci analitičke tvrtke eMarketer.
Na televizijsko oglašavanje u SAD-u u 2010. je potrošeno ukupno 59 milijardi dolara, što je rast od 9,7 posto u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno, internetsko oglašavanje poraslo je 13,7 posto na 25,8 milijardi dolara. Na oglašavanje u novinama potrošeno je pak 22,8 milijardi dolara, nasuprot 24,8 milijardi u 2009. godini. Analitičari eMarketera očekuju da će oglašavanje na televiziji u 2011. premašiti 60 milijardi dolara, dok će internetski segment porasti na 28,5 milijardi dolara. S druge strane, potrošnja na oglase u novinama smanjit će se na 21,4 milijarde dolara.
Televizija također drži najveći udjel na američkom oglašivačkom tržištu, koji je lani iznosio 38,6 posto, a prema procjenama eMarketera, ove će godine porasti na 39,1 posto. Udio interneta u 2010. je iznosio 16,9 posto, a u 2011. bi se trebao popesti na 18,4 posto. Analitičari očekuju da će udio novinskog oglašavanja ove godine pasti na 13,9 posto, u odnosu na lanjskih 14,9 posto.
eMarketer očekuje da će tisak, uključujući i novine i časopise, u razdoblju od 2009. do 2015. izgubiti kumuliranih 9,3 postotna boda u tržišnom udjelu, s obzirom da se oglašavanje, kao i korištenje medija sve više seli na internet. Do 2013. godine online oglašavanje u SAD-u bit će veće od oglašavanja u novinama i časopisima zajedno, prognoziraju analitičari.
Online oglašavanje u Velikoj Britaniji premašio 4 milijarde funti
Internetsko oglašavanje u Velikoj Britaniji prošle je godine skočilo 12,8 posto na više od 4 milijarde funti, pokazuje istraživanje Internet Advertising Bureaua. Snažan rast je pritom zabilježen pri oglašavanju na društvenim mrežama. Online oglašavanje dosegnulo je 25 posto udjela u ukupnoj potrošnji na oglašavanje u Velikoj Britaniji.