Korisnici Tindera u Francuskoj ovoga ljeta mogu ubiti dvije muhe jednim udarcem: pronaći novu ljubav i sezonski posao.
U partnerstvu s francuskom vladom, Tinder je uveo opciju “1jeune1solution” pomoću koje će se na ovoj platformi objavljivati ponude za 70.000 sezonskih poslova. Cilj je poboljšati distribuciju oglasa za poslove među mladima (18-25 godina), piše Le Figaro.
Od 9. lipnja do 31. srpnja Tinderovi algoritmi korisnicma u Francuskoj predlagat će poslove koji bi ih mogli zanimati. “Omogućavanjem pristupa ovoj platformi nadamo se da ćemo moći pomoći našim članovima da pristupe informacijama i podršci koja im je potrebna da se prijave za ljetni posao iz snova i steknu relevantno profesionalno iskustvo“, rekao je glasnogovornik Tindera u Francuskoj. Najviše ponuda za posao, očekivano, dolazi iz ugostiteljskog sektora.
Restoranima i hotelima u Francuskoj trenutno nedostaje 220 tisuća radnika. Kompanije, država i lokalna samouprava pokušavaju ih privući na sve moguće načine, od dana otvorenih vrata u lokalima i hotelima preko kraćeg radnog tjedna i ponegdje subvencioniranih plaća do, evo, Tindera. Ali očito će se morati mijenjati modeli u samom sektoru. Ovu masovnu poruku radnika koji u cijelom svijetu odbijaju raditi u ugostiteljstvu po dosadašnjim uvjetima, ugostitelji moraju ozbiljno shvatiti.
Izvor: plavakamenica.hr