Za pet godina na online oglašavanje u SAD-u trošit će se 62 milijarde dolara, skoro pa dvostruko više u odnosu na oglašavanje u novinama i magazinima.
Ovakvi trendovi nastavit će se i u budućnosti.Posljednjih godina oglašivači sve više novca troše na online oglašavanje, a taj trend nastavit će se i ove godine te će se prvi puta u povijesti u SAD-u više novca potrošiti na oglašavanje na internetu u odnosu na magazine i novine, objavili su u eMarketeru.
Vrijednost tržišta online oglašavanja u 2011. godini porasla je za 23 posto, a ove godine očekuje se daljnji porast od 23,3 posto te će se na internetsko oglašavanje potrošiti 39,5 milijardi dolara.
U odnosu na prošlu godinu, u eMarketeru očekuju da će vrijednost oglašavanja u tiskanim medijima pasti s 36 milijardi dolara u 2011. na 33,8 milijardi ove godine.
Ovakvi trendovi nastavit će se i u budućnosti pa se očekuje da će se na online oglašavanje u 2016. godini potrošiti čak 62 milijarde dolara, dok će potrošnja u tiskanim medijima zabilježiti blagi pad te će za pet godina iznositi 32,3 milijarde dolara.
Slični problemi ne očekuju se na tržištu televizijskog oglašavanja te će njegova vrijednost tijekom sljedećih godina samo rasti – sa 60,7 milijardi dolara u 2011. preko 64,8 milijardi ove godine pa sve do 72 milijarde dolara koliko se očekuje da će oglašivači potrošiti na TV reklame u 2016. godini.
Ipak, razlika u potrošnji na online i TV oglašavanje u budućnosti bit će sve manja – u 2011. iznosila je 28 milijardi dolara, a za pet godina na TV reklame trebalo bi se potrošiti samo deset milijardi dolara više u odnosu na internetsko oglašavanje.
Iako se ove informacije i predviđanja odnose samo na tržište u SAD-u, jasno je da slične trendove u budućnosti možemo očekivati i na drugim tržištima na kojima će se svake godine sve više novca trošiti na oglašavanje na internetu.