Čini se da svjetska gospodarska kriza ne predstavlja problem baš svim tvrtkama, a nekima od njih donosi čak i dodatne prihode. Među sretnicima je popularni lanac brzih restorana McDonald's, čija je dobit u siječnju 2009. bila 7,1 posto veća u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prodaja u franšiznim restoranima porasla je 2,6 posto.
Porast prodaje na domaćem američkom tržištu iznosio je 5,4 posto, a razlog su jeftini obroci za doručak koje je McDonald's početkom godine ponudio. U Europi je zabilježen još veći uspjeh, rast je iznosio 7,1 posto, a najveći promet ostvaren je u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Rusiji.
Rekord prodaje ostvaren je u Africi, Aziji i na Bliskom istoku gdje su prihodi bili čak 10,2 posto veći u odnosu na prošlogodišnji siječanj.
U McDonald'su ne kriju zadovoljstvo ovakvim rezultatima koji su doveli i do porasta cijene dionica tvrtke za jedan posto.
Velik interes za McDonald's u doba gospodarske krize objašnjava se relativno niskom cijenom zasitnih obroka u odnosu na cijenu obroka u klasičnim restoranima.
(A.Be.), vecernji.hr