Istraživanje Pew Internet & American Life Projecta otkrilo je kako su žene mlađe populacije puno zainteresiranije za globalnu mrežu od muškaraca iste dobi.
Da internet u mnogočemu pojednostavljuje život, svjesni su i jedni i drugi.Najnovija studija o online američkoj populaciji bavi se istraživanjem kako se muškarci i žene koriste internetom. Prema istraživanjima Pew Internet & American Life Projecta, devedesetih godina 20. stoljeća internetom su ipak "vladali" muškarci, dok je od 2000. godine interes žena za online komunikacijom gotovo podjednak onom u muškoj populaciji. S druge strane, istraživanje je otkrilo kako su žene mlađe populacije puno zainteresiranije od muškaraca iste dobi, a posljednje tri godine osjetno raste interes Afroamerikanki za ovaj vid komunikacije i učenja.
Studija također otkriva kako muškarci vode u online transakcijama u plaćanju računa. To možemo objasniti i činjenicom da su žene one koje su navikle tegliti sa sobom torbicu, koja je, bez obzira koje veličine, uvijek premala, ali sadrži novčanik koji muškarcima smeta. Možda je tu ipak riječ o muškoj praktičnosti jer kada je riječ o kupnji preko interneta, i jedni i drugi podjednako vole peglati kartice.
Muškarci puno angažiranije sudjeluju u internetskim aukcijama, trgovini dionicama i obveznicama, što nekako spada pod mušku "branšu". Međutim, sve je više sličnosti nego različitosti u online aktivnostima muškaraca i žena, zaključak je studije Pew Internet & American Life Projecta. Da internet u mnogočemu pojednostavljuje život, svjesni su i jedni i drugi. Od kupovanja karata za koncerte, utakmice, kina, pa sve do kupnje iz fotelje.
Tradicionalno manje raspoloženi za pričanje su muškarci, te na polju e-mail poruka upućenih rodbini i prijateljima svakako dominiraju žene. Njihovi mailovi sadržavaju mnoge različite teme, od podjele vijesti i briga o najmilijima, preko planiranja nekih događaja do prepričavanja smiješnih priča i viceva.
Kako bi održale vezu s voljenom osobom, žene se koriste i snagom e-maila, dok su muški e-mailovi osobnoga tipa poprilično suhi i sadržavaju samo nužne informacije. Kako bi saznali što više informacija za svoje hobije i pronašli podatke vezane uz posao, muškarci će posegnuti "dublje" na internet nego žene. Kada je riječ o internetu kao mjestu za rekreaciju, i tu su muškarci nešto ažurniji od žena. Mjesto na internetu na kojem će žena tražiti više vezano je uz zdravlje, i kako istraživanje kaže, uz religiju.
Koliko je istraživanje o navikama na internetu između muškaraca i žene pokazalo nešto novo, a koliko je samo potvrdilo poznate nam sličnosti i navike, možda nam otkrije neko novo američko istraživanje.